NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #26 Skrevet 26. februar 2007 heia venne.. oppdatering.. .. tok en ny test i morres.. svak enda.. men litt mer synlig synes nå jeg .. skal til legen idag får vite det sikkert da.. tror jeg. tempen gikk litt opp igjen.. åh.. hva om???.. mens murringer har jeg hatt i 14 dager nå så det er et tegn jenta mi : stor klem...
Cmoi Skrevet 26. februar 2007 #27 Skrevet 26. februar 2007 NoBlonde HEIIIIIIIIIIIII, leste innlegget ditt i dag GRATULERER:))))))) så topp altså. Heldiggrisen, kan du gi meg info ang symptomer og livmormunn åpning og tappens konsistens de dagene før du testet? Har hatt mensmurring bare et par dager, men når jeg sjekker livmormunne, så er den litt åpen liksom og så er det litt blod der. Er så redd alt håp er ute(( Vil jeg også. Vi skulle jo følges over på moden mamma. Stor klem til deg:)
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #28 Skrevet 26. februar 2007 heia vennen.. ja tenk at vi skulle få det til?.. helt rart.. har ikek gått inn enda.. ok.. symptomer.. mensmurringer,stikkinger i sidene,uggen, litt varm og kald omenannen... livmor tappen er bøyd laaaangt bakover.. så mye at jeg ikke klarer å kjenne på livmor tuppen.. finner den ikke. veldig trangt der nå.. og vått.. har endel hvitt utflod. .. ellers.. så skal jeg jo ikke ha mens før på onsdag.. men husk.. jeg hadde el tidlig. en uke etter mens.. 12 feb.. så derfor tror jeg at det ga utslag såpass tidlig.. er 4 uker på vei nå.. du SKAL komme til meg på 1 tri.. skal sitte ved siden av meg i sofaen du vettu... åh.. nå kommer du etter og skal du se.. her er iallefall massse babystøv bare spesielt til deg.. ***********************************_________________:::::::::::::::::::::;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;:***********************************;;;;;;;;;;;;;;;;;;;:::__________________________ *********************************************** *********************************___________________* :* : **********************************************************
Cmoi Skrevet 26. februar 2007 #29 Skrevet 26. februar 2007 NoBlonde Depper skikkelig jeg nå, vondt i ene eggstokken, den som ikke er der(fjernet den ene for 3-4 år siden) Hele kroppen værker av mens vondt.((( Kjenner kroppen min så godt at her føles det som tanta er på vei. Blir så forbanna lei meg. Har hatt samme symptomer som deg, med å fryse og svette,stikking i siden,men livmor tuppen kjenner jeg og den er som sagt litt åpen føles det:((( Gidder ikke mer, blir aldri min tur like vel, i alle fall ikke før jeg blir steingammel og da er det for sent like vel. Har faktisk mest lyst til å gråte.Og jeg som har ønska meg flere barn i over 10 år, og x ville ikke, nå når jeg har en super samboer som gjerne vil, ja da skal jeg ikke få. Livet er forbanna urettferdig. Alt er svart og vondt. 16 fuckings pp, skal bli til 17?????????? Snakkes.
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #30 Skrevet 26. februar 2007 hei vet du hva?.. OKei..så gikk det ikke denne gangen.. men da blir det neste gang.. eller neste der igjen.. .. Den som venter på å krype inn til hulen sin kommer ... men ikke før det er hans tur.. :.. Det som er det dumme er at han vet når det blir.. men det kan han jo ikke si deg. .. men gi ikke opp... for det blir lille venn.. det blir.. for hver pp er du nærmere målet enn du var sist gang.. .. og hei... gammel??? HVEM?? nånei her er vi ikke gamle og her legger vi ikke inn årene før vi bikker over 45..SÅ.. DET SÅ Som jeg sa.. skal holde av plassen til deg.. i sofaen.. for den er din.. .. Sov godt.. så prates vi igjen.. stoor klem.. Tove
Cmoi Skrevet 27. februar 2007 #31 Skrevet 27. februar 2007 NoBlonde Hei, spotter bare! mensen kommer liksom ikke i gang, har jo ikm i dag og bruker å være like presis som ei vekkerklokke. Er like deppa i dag, føler meg ubrukbar. Min drøm om 2 til går i vasken, vil ikke ha barn etter 40 og da har jeg bare 2 år og 4 mnd igjen, ikke stort og gjøre på da. Spesielt når man skal slite i 1 1/2 til 2 år for å få til en eneste en. Er jo over 1 år siden jeg hadde SA, var i himmelen i litt over 3 uker etter IKM. Ønsker deg lykke til på 1 tri og moden mamma, og må bare drømme om at jeg kommer etter. Her inne trenger du jo ikke være lenger. Ta vare på deg selv Tove, stell godt med deg, sambo, barna og spiren din. Klem
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #32 Skrevet 27. februar 2007 hmm...så lenge du ikke har fått mens så er det jo håp.. ? hjelper ikke om du er deppa vennen... det blir jo bare værre for deg og den lille..Du kommer etter på 1 tri...helt sikkert om ikke lenge.. dessuten blir du ikke kvitt meg så fort.. jeg følger meg deg kn du skjønne..Din tur kommer.. opp med motet jenta mi.. stoor klem
Cmoi Skrevet 27. februar 2007 #33 Skrevet 27. februar 2007 NoBlonde(termin 07.11.07) Vet jo godt det ikke nytter å deppe, men x antall pp gjør motet lavere og lavere for hver gang. Er en mager trøst at andre endelig klarer det etter flere pp, venter på utredning nå. Er vel sagt før juni, så det er bare 4 mnd til, 5 pp med mine korte sykluser. Da skal jeg ha tvillinger, har ikke tid til 2 svangerskap før jeg fyller 40. Godt å vite at du titter innom denne sia av og til da. Kos deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå