NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 9. februar 2007 #1 Del Skrevet 9. februar 2007 heia.. så du er og trønder .. æ å.. men holder til i nord trøndelag da.. vittig kor my som stæmme me oss egentlig.. jah.. håpe verkeli det kan bli no snart..har ikke testa hainn einda da..må jo værra prøvera i et år. men vi ska inn å prt me ei her på sjukehuset.. vart henvist fra legen min. ane ikke om vi ska sjekke hain da. hain e ut no.. men kain hende hain kjæm heim te el.. som e på onsdag.. < Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8167688-cmoi-og-noblondes-skravletr%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cmoi Skrevet 9. februar 2007 #2 Del Skrevet 9. februar 2007 NoBlonde Hei, vi måtte ikke vente 1 år før han fikk testa svømmerne sine. Tror ikke det er noe regel, bare med oss damer det! Test alt som er så tidlig som mulig synes jeg da, ble spådd at jeg ble gravid i februar, håper bare dama har rett nå. Har EL på onsdag jeg også, min syklus er bare på 26-28 dager , så jeg får mange ganger IKM 2 ganger på en mnd. Får gjort unna litt mere på denne måten:) Tror på denne pp for oss begge jeg, det må bare klaffe når alt annet ser så likt.Nå er det natta for min del, har vært ei lang og tung uke. Snakkes:) Sov godt:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8167688-cmoi-og-noblondes-skravletr%C3%A5d/#findComment-8167875 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. februar 2007 #3 Del Skrevet 10. februar 2007 heisann.. vet godt hvor vanskelig det er å bli gravid..... æ å min kjøre har prøvd i ett år nu...har tenkt på å teste oss, men vi prøver litt til før den tid,,, Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8167688-cmoi-og-noblondes-skravletr%C3%A5d/#findComment-8168464 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 10. februar 2007 helloisen .. ja det er vel noe der.. at det er bare oss jenter som må vente ett år før vi får hjelp.. fy f.. urettferdig.. men fra for han da .jeg ble spådd at jeg skulle få en gutt.. før sommeren. egentlig spådde hun graviditet nov. des eller januar nå.. men etterspm jeg er så ivrig ble det forsinkelse.. uff vanskelig å ikke være ivrig synes n å jeg. ja syklusen min er og på rundt 26 dager.snakka med han i går og det viser seg at han kommer hjem kanskje i mårra jippi.. men faren er at han må ut igjen da på onsdag.. også jeg som har el onsdag eller torsdag . uff.. sånn går jeg og tenker helle tiden. hva jobber du med?. er omsorgsarbeider.. så blir endel skiftarbeidet.. skal på kveldsvakt i kveld da:). ha en fin fin dag... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8167688-cmoi-og-noblondes-skravletr%C3%A5d/#findComment-8169755 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cmoi Skrevet 11. februar 2007 #5 Del Skrevet 11. februar 2007 NoBlonde Hei igjen, synes alt er vanskelig når det gjelder denne prøvingen. Klokka tikker så alt for fort, er redd vi ikke rekker det før det er for seint. Har et stort ønske om å få 2 før jeg er 40:) Satse på tvillinger! Var opp til 6 mnd venting på å få komme inn til utredning, så det skal skje før jeg fyller 38. Jeg er lærer i småskoletrinnet, fine arbeidsdager. Selv om samboeren din drar, så rekker dere å sette inn noen skudd som holder seg der inne til du har EL. Min fruktbare periode starter i dag og varer til 16, så nå må vi plante hver dag fremover, det skal skje nå!!!!!!!!!!!!! Lykke til, snakkes. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8167688-cmoi-og-noblondes-skravletr%C3%A5d/#findComment-8185857 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 12. februar 2007 uff ja.. det er den forbaska klokka jeg hører og .. hele tiden. gjør det ikke no bedre iallefall.. snuppen min kom hjem i går natt så vi har tjuvstarta;).. så viser det seg at han kanskje blir hjemme til slutten av uka istede.. håper jeg er ferdig med el da:).oi.. to stk??.. det har jeg ikke tenkt på.. er glad hvis vi får til en egentlig.. men sier ikke nei takk til to da:). da håper jeg dere har vært effektive det siste døgnet.. og at det vil fortsette uti uka. ha en fin fin kveld. Klem.. noblonde Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8167688-cmoi-og-noblondes-skravletr%C3%A5d/#findComment-8199405 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cmoi Skrevet 12. februar 2007 #7 Del Skrevet 12. februar 2007 NoBlonde Ønsker oss 2 stk fordi vi synes det blir litt stusseli med en som blir mye alene, den eldste fyller snart 18 og har flytta i leilighet, den yngste bor delt hos oss og sin far. Er ganske tomt her i perioder og vi mener det ikke er så bra og vokse opp uten å ha søsken som er jevngamle. Om vi er så heldige og få det til, det vil tiden vise: ) Har startet å så frø vi også tenkte vi skulle gjøre en innsats hver kveld denne pp, satse for fult selv om det sies at mannen skal spare på kruttet.Tester ikke med el test nå, prøver å bare kjenne symptomer og følge syklusen som jeg har hatt, er ganske stabil. Godt at mannen din kom hjem, og at han kanskje blir hjemme. Da er det bare å stå på ja.Mannen min er så gira på baby at han gjør ALT for at det skal bli. Ha en fortryllende aften:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8167688-cmoi-og-noblondes-skravletr%C3%A5d/#findComment-8202115 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 14. februar 2007 hei vennen.. skriver selv om vi er mitt oppi prøvetia .. håper ting er greit hos dere og at begge er i full giv akt.. hver time hver dag . sant det.. alle barn trenger søsken..så får du det til så go for it girl.. få så mange du klarer. lest endel innlegg her i kveld.. uff det står mye om at mange ikke ble gravide før de slappet av og ikke tenkte på det. Jeg skjønner det ikke.. jeg kommer aldri til å klare å slappe av.. tenker på det nesten hele tiden. spes rundt el. uff.. det betyr at dette kommer til å ta tid sikkert. Tar siolvipect denne mnd. så temper jeg for første gang-.. det er litt moro da. vi får se.. har ikke fått pos på el test enda.. bare svak strek i morres.. men ingen el slim.. kanskje i mårra?.. har du msn?.. sove godt.. jeg er på nattvakt så jeg må nok vente enda litt.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8167688-cmoi-og-noblondes-skravletr%C3%A5d/#findComment-8220288 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cmoi Skrevet 14. februar 2007 #9 Del Skrevet 14. februar 2007 NoBlonde Sov godt jeg da du skrev dette:) Heia, atter en nydelig morgen:) Rart slik en god følelse man har i kroppen dagen "derpå" Liksom i lykkerus og rolig avslappet. Her er det aktivitet hver kveld. Har også sett at mange liksom har fått beskjed og ikke fokusere så mye på baby så kommer det liksom av seg selv, det er jo forskjell på å prøve og det og være paranoid. Mange blir jo helt utta seg når tanta kommer, griner og alt er bare svart. Greit det er trist og nedtur, men livet er no engang slik. Det er flertallet som faktisk bruker over 1 år på å bli gravid og hvis man bare sier det til seg selv, det er ikke noe galt med oss vi er bare en av gjennomsnittet, de andre som klarer det på nó time er bare litt heldigere.Så blir vi litt roligere tror jeg.Jeg har en god følelse denne mnd, er sendt søknad til utredning, så jeg vet ting vil skje om vi ikke får full klaff sjøl, det er en trygghet jeg har i ryggen. Vet også mange andre som har fått barn fra 38-42, og ungene er friske og har fått en topp oppvekst. Mora til sambo var 38 da han ble født, faren 42 og for en fantastisk gutt det ble:) Anita Skorgan fikk tvillinger da hun var 38, dronning Sylvia fikk siste da hun var 39. Det blir vår tur å, skal du se og vi får alle de vi vil ha. Jeg har ikke msn, har prøvd å lage meg et par ganger, faktisk blitt registrert men så klarer jeg ikke komme meg inn eller slette den for å opprette ny heller, står bare at passord og e-post adr ikke stemmer. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Da jeg testet med el test, fikk jeg svak strek alle dagene og litt sterkere de dagene som var mest fruktbare, el slim varierte i mengde fra pp til pp. Kroppen vår er rar du! Kanskje sover du nå, som jobber om natta? Vel,håper du har sovet godt.Snakkes! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8167688-cmoi-og-noblondes-skravletr%C3%A5d/#findComment-8220794 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 14. februar 2007 hei igjen:) ja sov leeenge , men det måtte jeg jo for å i det hele tatt klare å være litt våken men minatejenta og snuppen i kveld. har nettop sett over hekkeen på video.. den er SÅ kul ble ikke no kosing i går natt eller i morres.. men tror ikke jeg har el enda.. svak strek som jeg sa pluss at det ikke er noe el slim. så får se om je gkan forføre han i kveld,. han er litt sånn skjønner du at det skal være *naturllig* ikke no tilrettelagt.. tok noen mnd før jeg fikk han på trua skjønner du.. til å bli pappa..men nå er det visst greit.. men han er langt nær så ivrig som meg da. synd du ikke får til msn. enklere og hyggeligere å prate der. ja du sier noe.. vi er ikke gamle.. i det hele tatt.. egentlig.. det er nå vi kommer til å kose oss med de små.. nå når vi vet hva det handler om. så fint at dere skal til utrdening, slapper vel litt mer av bare av å vite det sikkert.. åh jeg håper inderlig at vi klarer det snart.. hadde vært så kos:).. ha en kjempe kveld da.. så prates vi igjen:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8167688-cmoi-og-noblondes-skravletr%C3%A5d/#findComment-8233442 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cmoi Skrevet 15. februar 2007 #11 Del Skrevet 15. februar 2007 NoBlonde Ble faktisk en pause i kosinga i går, har hatt 3 dager på rad. Blir i kveld igjen og i morgen for sikkert. Vi planlegger sex i disse pp, for når han jobber skift så må alt tilrettelegges. Vi pleier mange ganger å planlegge sex ellers også, har travel hverdag så det er anbefalt å sette av tid til nettop det. Hos oss var det han som først tok opp temaet baby, etter bare 5 mnd. Aldri før hatt lyst på, inntil han møtte meg:) Husk på at dere må prøve å så satt inn ett par skudd før el også, de derre cellene lever jo et par døgn inne i oss. Godt om de liksom sitter på gjerdet og venter:) Har sjekka livmormunnen for første gang denne pp, rare greier du! Sambo fant ut at det kanskje kunne lønne seg og ligge på magen en stund etter at vi var ferdige, så fikk de best mulig vinkel til å svømme inn. Det har vi gjort de 2 siste gangene, det bør funke:) Ellers ser vi frem til en stille og rolig helg, bare jeg og sambo. Skal virkelig koooooooooose oss:) Titter vel innom en tur før helga, pleier å ta fri fra disse sidene i helgene. Se u. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8167688-cmoi-og-noblondes-skravletr%C3%A5d/#findComment-8244621 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #12 Del Skrevet 16. februar 2007 titttei:) lurt å ta litt fri erfra ja sikkert..blir jo altfor mye av det gode:) vet du hva? viser seg at jeg har bomma totalt på el.. har syklus på 26 dager. og trodde el kom ca dag 11.. har tempen men ikke skrevet det inn på skjema før i går..da så jeg at tempen steg betraktelig etter den 12 feb som var mandag.. uh.. det var dag 9 eller 8 jeg hadde el da.. mammamia..enn om jeg har bommet hver gang?.. så vi som ikke hadde sex på tirsdag.. men søndag og mandag hadde vi jo da.. og det er jo tilstrekkelig :: *glise*.. da er det bare å vente.. jah vi er heldige som har funnet oss menn.. uten barn fra før og som ønsker seg barn med bare oss.. har tenkt litt på det.. det gjør jo ting enkelre at de ikke har barn.. selv om det kanskje er stygt å tenke sånn.. eller?. uansett.. nyyydelige babyer skal vi få.. :=).. ha en fin fin helg cmoi.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8167688-cmoi-og-noblondes-skravletr%C3%A5d/#findComment-8255526 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cmoi Skrevet 17. februar 2007 #13 Del Skrevet 17. februar 2007 NoBlonde Klarer jo ikke og holde meg unna her heller da:) skal bort på middag kl 20, så jeg har litt tid. Håper virkelig du ikke har bomma på EL denne pp, skjønner godt at man blir forvirra, blir det selv av og til. Synes selv det er best og teste med EL tester, hoppet over det denne pp, så det blir spennende og se om det klaffer, er jo et år siden siste gang jeg testa positiv, men den hang jo ikke. Mister håpet litt i mellom, sambo er flink til å tenke positivt, og det hjelper meg også. Har alltid ønsket meg flere barn, men ex min ville ikke ha flere, så jeg er sjeleglad at når jeg skulle finne en ny, så fant jeg en som gjerne ville ha barn. Tror faktisk det blir de nydeligste små troll:) Håper vi er så heldige og følges over på gravid i moden alder også, tror jeg foretrekker de sidene fremfor 1 tri. Ha en fortsatt koselig helg NoBlonde, snakkes. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8167688-cmoi-og-noblondes-skravletr%C3%A5d/#findComment-8273219 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 17. februar 2007 Så kos at du stikker innom ) er litt forvirra idag.. (les innlegg) men jeg har vel luftet det med deg fra før.. håper bare at vi ikke har bommmet.på el. jeg og er sånn.. ønsker maaange barn..og tenk hvor koselig det hadde vært å kunne gå over sammen til 1 tri.. eller gravid i moden alder.. som du sier.. har ikke vært å lest så mye inni der.. men er endel inne på over35 og prøver.. ser og at det er noen der som det klaffer for.. så da blir det vel oss neste gang.. hadde et skikkelig stikk nederst i mave regionen nettopp.. men det gikk fort over.. tenkte feste blødning med en gang. |kose deg på middag i kveld.. skal på natt vakt igjen jeg da.. .. jaja. sniker meg innom sidene der og litt trur jeg .. ha en kos kveld da. =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8167688-cmoi-og-noblondes-skravletr%C3%A5d/#findComment-8273962 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cmoi Skrevet 18. februar 2007 #15 Del Skrevet 18. februar 2007 NoBlonde Hei igjen, klart du ikke har bommet på el denne pp, sitter en liten luring der nå skal du se. Har så troen på denne pp, føler bare at dette er min pp og da er du også med. Var i bursdagi går, der var det noen som hadde ei tulle på 7 uker, sååååååå nydelig. Koste og snuste på ho. Får nesten stikkinger i magen når jeg holder disse små, vondt på et vis. Det må bare bli vår tur til å holde våre egne i ÅR!!!!!!!!!!!!!! Ser liksom for meg jula, med en liten som er bare 6 uker Det hadde vært toppen av lykke det. Er ofte inne på over 35, flott side, masse varme og forståelse, her inne er de tydeligvis ganske unge mange av de, ser det er mindre erfaring her. Bare det at det kanskje er mere aktivitet her da. Du, er dere forlovet eller gift? Vi er ikke det, var gift før, og vet riktig ikke om jeg vil det en gang til. Sambo tørr ikke fri heller, for han er redd jeg sier nei. Nei, nå skal vi ut på ski, blir deilig og komme seg oppi bakken. Du sover vel nå, som har jobba hele natta. Snakkes senere. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8167688-cmoi-og-noblondes-skravletr%C3%A5d/#findComment-8278837 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #16 Del Skrevet 20. februar 2007 helloi cmoi min venn .. så spennende.. kanskje du har rett i magefølelsen din denne pp?. noen symptomer da?.. her er mine.. stikkinger i magen- varm nederst i buken- hvit utflog - og hard tapp.. hihi.. ja kjenner litt på den og sjø - nei vi er verken forlovet eller gift, jeg var gift med samme mann. var sammen i 14 år gift i 7 av de..helt utrolig at jeg klarte det.. vi passet helt og holdent ikke sammen. han dro ut av forholdet samme dag som han fortalte meg og jentene det. funnet kjærligheten i livet som han sa.. varte i 9 mnd.. .. men jeg ville heldigvis ikke ha han tilbake da..nå er jeg sammen med verdens kjekkeste og snilleste.. men veldig forsikti gutt.. tror neppe det blir noe frieri.. han er skremt og såret fra forrige forhold. jeg duller sånn med han at han blir helt bortskjemt. .. lliker det.. sånn det skal være sant? vi skal ha ikm.samtiidg..ååå.. dette blir spennende.. jeg er av den sorten som tester hele tiden.. i tilfelle om at jeg får pos. .. men vil prøve å holde ut denne gangen.. hejlpe meg med det?. ville du sagt ja da???.. om han fridde??.- tenkt så koselig?.. hvit drømme kjole... og med en liten babis i armene ..vi er heldige vi .. når vi ser på det slik.. ):: ha en flott dag.. så snakkes vi.. klem. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8167688-cmoi-og-noblondes-skravletr%C3%A5d/#findComment-8308672 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cmoi Skrevet 20. februar 2007 #17 Del Skrevet 20. februar 2007 NoBlonde Heia vænnen:) Symptomer og symptomer??????????De er jo der hver eneste mnd, og man blir like lurt hver gang. Har hatt litt stikkinger i underlivet, tror det kommer fra egglederne og puppene har vokst litt, men de er ikke ømme. Kanskje litt tidlig, er jo bare 6 dager siden el. Har brukt over 800.- på helsekost produkter som skal hjelpe til med fruktbarheten og få fosteret til å henge når det har festet seg:) Startet med de v/siste mens og tatt hver dag, hvor lenge jeg skal holde på hvis jeg er gravid, vet jeg ikke. Den tar vi senere:) Jeg venter alltid til over mens med å teste, etter sa i uke 7+4 i fjor så er jeg så redd for å bli skuffet at jeg venter litt lengre.Du blir nok nødt til å vente på meg med å teste nå Er bare 7 dager til ikm nå, pokker så treigt disse 2 ukene går:) Må innrømme at jeg har fantasert om bryllup igjen, selv om jeg sier jeg ikke vil gifte meg igjen. Om han hadde fridd, hm! Ville sikkert brast ut i tårer og selvfølgelig sagt ja, elsker jo denne mannen. Men det vil nok ikke skje, han er litt redd for å få nei, så derfor blir det nok ikke noe frieri her i gården. Og det er fordi jeg er dum og har sagt at jeg bare skal gifte meg 1 gang. Men han er jo min mann fordi:))) Om det skal skje, så ønsker jeg og gifte meg 080808, kuuuuuult det hadde vært da. Ligger på sofaen og er litt urven, litt vondt i hodet, fryser, vondt i tennene og kroppen. Er vel min tur til å få influensa, omentrent alle har det for tiden. Nok for nå, snakkes NoBlonde:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8167688-cmoi-og-noblondes-skravletr%C3%A5d/#findComment-8316216 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #18 Del Skrevet 21. februar 2007 hei.. hvordan er formen??... idag er det f...så kaldt. blåser fra alle kanter jo. målte tempen igjen i morres.. og den er fortsatt stigende.. 36.9 nå..men det er vel normalt enda. ble nattevakt på meg igjen i natt(ekstra) det betyr at jeg ikke kan tempe i mårra. jaja..lurer på når den skal gå nedover.?hvordna ser du ut?.. teit spørsmål... vært arti å vite.. jeg har jo bilde inne på profilen:).. åh.. tenk det.. gifte seg 080808.. hehe.. arti da..skal se du får sagt det på en pen måte slik at han tør å spørre. nå dro minste jenta bort til sin far.. så da er jeg alene.. den største bor der fast. skal prøve å sove litt. ja du=?.. jeg har et symptom eller noe jeg håper er det.. tappen min er veeeldig lav og bakover vendt.. så mye at jeg ikke klarer å nå den.. så er det trangt og vått der.. hmmm.. ?? kanskje??.. uff .. vente vente... jaja.. ha en fin kveld.. med kjæresten.. min er ute på sjøen .. kommer omen og en halv uke da.. like etter ikm.. klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8167688-cmoi-og-noblondes-skravletr%C3%A5d/#findComment-8330734 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cmoi Skrevet 21. februar 2007 #19 Del Skrevet 21. februar 2007 NoBlonde Hei igjen, formen er bedre i dag, tror faktisk jeg får litt kroppsvondt når det er vind i vente. blåste opp i natt, og det blåser fortsatt. Høy temp er et godt tegn, håper den bare holder seg der leeeeeeeenge. Hm, skal prøve å inn på deg og se hvordan du ser ut, vet ikke hvordan jeg gjør det men. Jeg er 168 cm, 56 kg lyst kort hår ser vel normal ut, tror jeg:) Kanskje jeg også skal legge inn bilde??????? Slik du beskriver tappen, sånn er min og:) Krysser alt jeg har:) Min sambo er på natt også, skal se LOST nå, sååååå spennende, må ha det med meg. Snakkes:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8167688-cmoi-og-noblondes-skravletr%C3%A5d/#findComment-8335542 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #20 Del Skrevet 22. februar 2007 uff jeg er så redd... ( les mine innlegg her inne).. har ikke tempet i morres.. men i går morres og da var den veldig høy.. fikk litt lyserødt på papiret i går kveld.. litt murringer.. idag litt mer blod.. men stoppet mer igjen.. enda murringer.. hva er dette?+.. trodde først i går det var festeblødning.. men.. ... enn om tanta kommer før tia?.. bruker da ikke det den til meg. jeg vil ikke.. ha den.. .. æsj.. jeg som trodde at det var min pp.. må se hva tempen sier i mårra tidlig.. er du noe inne på chatten? skulle ha avtalt et møte der en gang.. stor klem.. fra ikke så kjepphøye noblonde i dag. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8167688-cmoi-og-noblondes-skravletr%C3%A5d/#findComment-8349293 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cmoi Skrevet 22. februar 2007 #21 Del Skrevet 22. februar 2007 NoBlonde Hei igjen, har lest innleggene dine, vær ikke redd| husk at du må være positivt innstilt. Ingen ting er avgjort før tanta viser seg for fullt. Kan godt være festeblødning, kanskje du har rekna feil og el var et par dager senere. Festeblødning kan forekomme på dag 8 eller 9 dpo. Mensmurringer kan være fordi at fosteret graver seg inn i livmora. Kan faktisk ha disse smertene i 2-3 mnd ut i svangerskapet. Har ikke vært inne på chatten, må vel lage seg noe der først? Prøvdee å se på bilde av deg i går, men fikk ikke til og åpne. Hold på troen om graviditet NoBlonde, be litt til han der oppe også, krysser alt jeg har for deg:) Klem:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8167688-cmoi-og-noblondes-skravletr%C3%A5d/#findComment-8351995 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #22 Del Skrevet 24. februar 2007 hei vennen.. ikke bli sint.. jeg har syndet:).. .. tempen stiger og stiger.. skal til legen alliekvel på mandag pga noe annet.. tar blod prøve med det samme.. finner vel ut noe da.. men du? jeg tok en test i morres.. hvis den er veeeeldig svak.. og ikke viser noe før etter noen minutter.. er den alliekvel positiv??.. hvis det er sant.. er jeg veeeeldig spent .. for det var et svakt strek der.. kose deg i helga.. jeg skal jobbe seff.. klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8167688-cmoi-og-noblondes-skravletr%C3%A5d/#findComment-8370313 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cmoi Skrevet 24. februar 2007 #23 Del Skrevet 24. februar 2007 NoBlonde He, blir jo ikke sint da, om du tester pos så er det jo fantastisk:) Har tro på at en test viser riktig etter 5-10 min, selv om de sier at svaret er ugyldig etter 5 min. ÅÅÅÅÅÅÅÅ så kosselig det hadde vært, håper så inderlig at du er gravid nå. Rart å teste så tidlig da, er jo mange dager til IKM.Har du hatt masse symptomer da? Har selv hatt en del stikkinger i underlivet, har litt ømme pupper, men that's it liksom. Har jo det om jeg skal ha besøk av den jævla tanta også. Jo nærmere IKM jeg kommer jo mere mister jeg motet, og jeg som hadde så stor tro på denne pp. Har tilbragt kvelden med min svigerinne som er i uke 22, er kjempe glad for henne og sambo, men skulle ønske det var meg også. Ser frem til vinterferie:) en uke fri for alle i skolen vettu:) Ikke slit deg ut på jobb da, god helg! Klem:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8167688-cmoi-og-noblondes-skravletr%C3%A5d/#findComment-8378401 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #24 Del Skrevet 25. februar 2007 idag har jeg en temp som gikk ned fra 37.03 til 36.90.. har det noe å si??. og testen jeg tok på morgen urin. var nesten negativ .. nesten betyr at jeg bare såvidt skimtet en strek.. men de to i går kunne jeg faktisk se de uten å myse... uff.. hjelp meg litt her.. hva skal jeg tro?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8167688-cmoi-og-noblondes-skravletr%C3%A5d/#findComment-8379596 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cmoi Skrevet 25. februar 2007 #25 Del Skrevet 25. februar 2007 NoBlonde Huff, vet dette er fortvilende. Hadde du en god natt søvn da, husk at det påvirker tempen også. Vanskelig og si om det betyr noe at det ikke var strek der i dag. Du må alltid vente til etter IKM med å teste, da slipper du dette. Blir jo nesten gal av å teste før IKM. Vet godt det er vanskelig og vente, sliter selv men jeg vil ikke meg selv så vondt med alle bekymringene før man kan vite for sikkert. Du må bare vente vennen og tro og håpe på det beste. For min del tror jeg alt håp er ute for nå, har litt mens murringer og det er vel et typisk tegn på tanta:( eller hva? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8167688-cmoi-og-noblondes-skravletr%C3%A5d/#findComment-8380376 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå