Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 var d noen som sa i et innlegg her en dag, så jeg. hva betyr egentlig det? sikkert et dumt spm. men er ganske ny her, og ser mange som sier de vil selge vogner her inne. noen som kan forklare? Tjorven
snartmammapåny Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Ikke det at jeg verken skal kjøpe eller selge noe, men kan ikke ha sett at det er en regel for det noen sted.. Er jo et åpent forum så om noen velger å legge inn et innlegg for å selge eller kjøpe noe så kan vel ikke noen stoppe dem..?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 mener heller ikke å ha sett det. men d var en som la ut tips om at hun skulle selge en dunpose/voksipose, og at hun hadde annonse på finn. dama ble jo nesten halshugd og fikk bare kjeft for at posen var stygg. hihi, litt komisk i grunn. men ihverftall, de som svarte henne sa hun bare måtte tåle kommentarer, da det ikke var lov med salg og kjøp her inne.. forstå det den som kan. jeg hadde egebtlig tenkt å selge ei sportsvogn, og syntes d var naturlig å legge det inn her også, da det er et barnevognforum. men nå lurer jeg på om moderator da fjerner d? får man smekk på fingern, lissom??? HI
snartmammapåny Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 Er nok bare å legge inn, men kommentarer kan man nok regne med;) Er jo en debattside så det følger nok med litt kommentarer, pos og neg. Og om det skulle vise seg å være ulovlig, så får man jo bare beklage...
Gjest Skrevet 10. februar 2007 #5 Skrevet 10. februar 2007 Før så sto det øverst der det står om hva debatten handler om, at kjøp og salg var forbudt. Men den setningen er tatt bort nå. Usikker på hvorfor. Men derfor mange sier at kjøp og salg er forbudt.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 10. februar 2007 #6 Skrevet 10. februar 2007 Det står under Ros og ris-debatten at kjøp og salg ikke er lov på sidene.
mayaya Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 Vi ønsker å ha en stor takhøyde her på sidene, derfor vil en del av dere alltid være uenige i våre avgjørelser på hva vi velger å slette. Men når det er trakassering av personer og nick vil vi gjerne ha beskjed slik at vi kan slette disse innleggene. Det er heller ikke lov med kjøp og salg på sidene.
milva76 Skrevet 11. februar 2007 #8 Skrevet 11. februar 2007 Er du moderator, Mayaya? Syns det er bra at noen følger med. Kjøp og salg her ødelegger og tar opp plass for diskusjonsinnlegg.
mayaya Skrevet 11. februar 2007 #9 Skrevet 11. februar 2007 neinei, jeg skulle skrive at jeg sakset det fra sidene, sorry, det var nok litt for seint for meg i natt... men ja - helt enig med deg! :-)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #10 Skrevet 11. februar 2007 Ok, da har jeg fått svar på det jeg lurte på. tenkte jo ikke på å lese ris og ros-siden.. Takk for svar! da skal i allefall ikke jeg legge ut noe til salgs her! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå