-carina- Skrevet 9. februar 2007 #1 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg må vel slutte å spise jordbær og se til å komme meg i seng! Det kan jo bli litt mindre søvn på meg i natt, må jo tusle langt for hver nattamming i natt! Nå har jeg jammen begynt å grue meg litt og... Så langt har alt gått greit, to måltider siden sengetid, men han har innfunnet seg med å bli lagt tilbake i sin egen seng... Får se hvordan dette fortsetter! Nattinatt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #2 Del Skrevet 9. februar 2007 Hehe...vi tenker og skriver likt gitt...Natta:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 9. februar 2007 #3 Del Skrevet 9. februar 2007 God natt til deg! Det går sikkert bra, en god stol og et pledd rundt deg gjør susen det også! Jeg er over på vannvogna her etter et drøyt glass god rødvin, snuppa våkner vel etterhvert her også, så da gjelder det å kose seg akkurat passe lenge;-) Så her er det straks kvelden, også! Deilig med lørdag i morgen, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå