Gå til innhold

negativ gravitest men ingen tante..

Anbefalte innlegg

.. kjenner det murrer i underlivet, mensmurring, men skulle etter mitt hode hatt mens for 6 dager siden.. (kanksje 4, litt uregelmessig syklus +/ -2 dager) Synes jeg kjenner at mensen kommer hele tiden, men det finnes ikke noe spor av tanta.. Blir sprø... har vært litt småkvalm i det siste, men er det kanksje bare noe jeg innbiler meg siden mensen ikke kommer? Så redd fr å håpe i tilfelle mensen kommer i morra. ...sukk..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8167326-negativ-gravitest-men-ingen-tante/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg vet hvordan du har det...

Min første måned uten prevensjon dette, og i forhold til en normal syklus (28 dager) skulle jeg hatt ikm forrige helg. Men ingen tr enda... Kunne skimte litt blod på papiret på onsdag, men det kom ikke noe mer. Tok en test i går, den var negativ. Litt blod på papiret igjen i dag tidlig, men fortsatt ikke noe mer.

Da jeg gikk på pillen var det aldri slik. Når mensen kom, så kom den! I morgen er jeg invitert på fest. Men synes det er litt skummelt å drikke noe før tr er kommet, i tillfelle testen jeg tok viste feil.

Har jo ikke lyst til å ta sjansen på å skade en eventuell liten spire...

Hvor mange dager etter IKM testa du positivt da? Jeg har venta på tr siden søndag, og fra tirsdag var det definitivt overtid (28-30 dagers syklus), men testa negativt i går ettermiddag :-( Burde nok også ha testa morgenurin, skal teste på nytt i morgen tidlig.

Gratulerer Tinemor.c",) Er jo det jeg håper på jeg og, at testen bare var litt dårlig eller noe slikt.. hehe.. Mener jeg har fått med meg noe om spotting her når jeg har sitti og sett hva folk diskuterer. Var på sykehuset på gyn her om dagen (tirsdag)og da kom det bittelitt "mens" dvs (unnskyld detaljene) det var ganske mørkt, ett par flekker bare og dett var dett..

Hmm.. nei jeg komer nok til å kjøpe en test og sjekke i morra etter jobb. Er på dag 31 nå og har vanligvis 24-25 dager med en spredt 28 dager innimellom (ca hver 3-4 mnd..) Er i 18 pp og har begynt med utredning... ÅÅÅ vil så gjerne bli mor...

Angående sjekk av livmortappen så prøvde jeg finne ut av det nå ,men jeg når ingen tapp jeg (den har nok gjemt seg. enten det eller så er fingrene mine for korte...)

Annonse

Har det akkurat likedan, håpefulle..

Men begynner å skjønne at kroppen har spillt meg et puss denne pp. Hadde nok el akkurat da jeg ventet ikm...noe som førte til INGEN sex.. :0(

Tok negativ test i går *sukk*

Takk:)

Jeg sluttet på pillene 29. desember, tr kom 1.januar. Derfor aner jeg egentlig ikke når ikm-dato egentlig var. Usikker på når el var. Testet positivt idag, så da er det jo bare å telle dager. Det eneste jeg har prøvd er å kjenne på livmortappen, men den er ikke til å bli klok på.

Var hos gyn på rutinesjekk på torsdag, men han så ingen ting selvom han tok innvendig ultralyd. Han sa det var for tidlig å se noe uansett. Tok ikke test der heller, det burde jeg kanskje ha gjort. Må vel ringe noen snart, enten det blir tilbake dit eller til legen min, men skal ta en test til først (imorgen eller mandag).

Krysser fingre for det Håpefulle (og dere andre) tvitvi!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...