Gå til innhold

flere som har måtte ta glucosebelastning?

Anbefalte innlegg

jeg måtte inn og testes sist torsdag. fy søren så forferdelig!! jeg brakk meg fra jeg tvang i meg druesukkertet til jeg kom hjem (etter to timer, og vel så det, på legekontoret...) tok det i forrige svangerskap også, men kunne ikke huske at det var så fælt!... men men, nå er det gjort og godt er det! :)

Fortsetter under...

Jepp, har tatt den jeg og.. Skrekkelig søtt de greiene ja, men jeg holdt pusten mens jeg drakk.. Det hjalp pittelitt... Ellers var det egentlig ikke så ille.. Det som var kjedelig, var å sitte i de to laange timene.. Berga meg med mp3-spiller'n og dagboka mi.. Fikk skrevet mye.. Pluss at jeg rydda litt på mobilen.. ;)

Har tatt det to ganger i løpet av svangerskapet (i forbindelse med forskningsprosjekt). Første gang i uke 15 og da var jeg fortsatt kvalm... Det var grusomt! Gikk litt bedre i uke 30, men det var ikke noe godt da heller.

Har noen av dere fått påvist svangerskapsdiabetes da? Siden dere har tatt testene.

Jeg har også tatt den... Pføy!!! Og så hadde jeg ikke hørt noe om den på forhånd da, så jeg hadde ikke med bok eller noe... Tabbe!!

Men alt var i skjønneste orden da :-)

Om noen har fått det påvist, kan dere si hva det egetlig påvirker da? Jeg vet så utrolig lite om svskapsdia...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...