Gjest Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Skikkelig søt jenta til Jenny Jensen der hun satt med store hodetelefoner :-) Og for ei historie, tenk da! 10 runder med prøverør! Tenk så etterlengtet den jenta må ha vært :-) Får virkelig ting i et perspektiv...
-carina- Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Ingen TV her inne på kontoret, nei... Så det blir bare DIB og ingen TV på meg i kveld!
Benni-min Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 wow, prøvde hun så mye??? Jo, hun var deilig med hodetelefonene hehe
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Ehm...Jeg satt bare med ett høre til Tv'n da, så håper jeg ikke sprer usannheter nå...men syns det var det hun sa...
tre små:-) Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 Hører det bak her, ja! Ja vi kan være glad for å slippe 10 runder med prøverør!
-carina- Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 Jeg er så glad for at jeg fikk det til på normalt vis... Har noen venner som venter på å komme i gang med sin første runde. Tror jeg hadde gitt opp om jeg måtte ha forsøkt ti ganger. Men vet jo ikke hvordan det er å desperat ønske seg barn uten å få det til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå