Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 at jeg virkelig skal ha baby! En ordentlig baby som graater og blir syk og er helt avhengig av meg og er helt vidunderlig, vakker og fantastisk samtidig. Hjelp! Skal jeg virkelig gjennom dette igjen! Amming, bleieskift, nattevaak, keisersnitt, osv. osv. Bekymrer meg over penger, forholdet mitt til eldstemann, forholdet mitt til mannen min, jobben min, kroppen min, bebisen min. Av og til blir det saa mange tanker paa en gang at jeg maa rett og slett tute littegrann. Hilsen Tuta :-(
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 ja det er rart hvordan det plutselig detter ned i hode på en sånn...
(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 ENIG!! Men heldigvis kommer ikke alle "katastrofene" på en gang. Vi klarer oss nok - selvom det i hormontåken kan kjennes litt uoverkommelig til tider... Lykke til - til oss alle ;-)
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 Ja her ein dag slo det meg også at eg plutseleg har eit liv i armane mine. Og skulle babyen bli født ein månad for tidleg er han jo her om nokre veker. Har innstlt meg så på termindatoen at eg no e nødt å begynna å tenka på at han faktisk kan komma før. Og så eg som verken har peiling på kva eg egentleg skal gjera under ein fødsel eller etterpå, førstegangsfødande.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå