Gå til innhold

hvordan få vekk.....


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

henge magen??? har fortsatt litt mage, men den begynner og henge... usj... strekkmerker osv.. hvordan kan jeg få magen flat og strammere igjenn??

 

og hvordanfå puppene fastere??el er de dagene forbi? *LER* syntes det er lite pent med flate henge pupper..el er vel ikke flate .men de henger og jeg har aldeles ikke store pupper , så nå ser jeg i hvertfall flat brystet ut hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kanskje du må begynne og trene det er vel det eneste som hjelper ;-)

og selv om puppene mine også henger er de større en før så ikke faen om jeg skal prøve og få de fastere ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden det ikke går ann å punktslanke(desverre), er det nok kondisjonstrening som må til. Jogging, spinning, svømming o.l. I tillegg til mageøvelser, blir resultatet bra skal du se!:) husk i tillegg på å spise riktig, og ofte! minst 4 måltider pr dag. Siden vi nybakte mødre ikke har så god tid til å lage mat hele tiden, kan det være lurt å ha et lager i kjøleskapet du kan varme opp.. kutt ut karbohydratene(ris, pasta o.l) med egg, tunfisk, kjøtt og kylling. Drikk masse vann og grønn te, som øker forbrenningen og renser kroppen. Hvis du får det til, kan du trille en tur før frokost, som får i gang forbrenningen for resten av dagen. Pilates i tillegg til litt kondistrening gir bra resultater.

Puppene ja, det problemet har jeg å... kan bli litt bedre med styrketrening, men vi må nok bare leve med det!

Lykke til!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan også invistere i noe "undertøy"(hel dragt eller truser) som strammer og former.

det hjelper en god del har jeg sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...