Gå til innhold

belle1


-carina-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har vi vel trolig gått på forskjellige skoler... Jeg gikk på St.Croix, så Cicignon. Gikk på Frydenberg videregående, russ -93...

 

(Så vi var født samme året, så tenkte kanskje jeg visste hvem du var da vet du!) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flyttet fra byen i -95... Mamma bor fortsatt der, men hun har flyttet over til Kråkerøy. Men er hjemme på besøk sånn nå og da. Synes byen er veldig fin, og tenker stadig på om vi skal flytte "hjem igjen". Mannen min er ikke derifra. Har noen venner igjen i byen, men de fleste vennene mine bor i Oslo nå... Skal prøve å bestemme oss for om vi skal flytte hjem før Karsten blir stor nok til å begynne på skolen! Er bare så vanskelig med jobb i Fredrikstad! :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjempefint her. Gleder meg til sommeren jeg nå, og rusle på brygga i penværet med go'jenta i vogna. Har jo bodd her hele tiden, og kan egentlig ikke tenkt meg å flytte heller. Sa opp jobben min jeg da, før jeg visste at jeg var gravid, litt kjipt å oppdage det 2 uker etter at oppsigelsen var levert, men orket ikke jobbe på samme sted lenger. Jobbet på samme sted i 12 år.Så det skal bli morro og se hvor enkelt det blir etter sommeren når jeg skal begynne å søke igjen:( Hvilken dato er Karsten født forresten.?? Han var kjempevakker da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det! (Med Karsten altså!) Han er født 20. juli... :o)

 

Er enig i at det er fint i Fredrikstad. Billigere boliger enn i Oslo også, selv om prisene er på vei opp. Kort vei til det meste (dersom man bor litt sentralt da). Og bra fotball-lag! (Jepp, jeg var på cup-finalen!) :oD

 

Det er i det hele tatt mye som peker i retning av å flytte dit. Eneste er som sagt det med jobb. Jeg er sykepleier, så jeg skulle vel alltids klare å få meg noe å gjøre. Men vet at det ikke er så lett, så må vel ta til takke med vikariat og deltid en stund i starten. Problemet er mannen min som driver med data. Kjenner noen som prøver å søke jobb i Fr.stad innen data og det er ikke lett... :o( Og han vil IKKE pendle. (Skjønner ham godt, jeg!) Så da får vi se...

 

Hva jobber du med, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj....så morsomt da!!!!. Emilie er oxo født den 20:)

 

Ja, det er ikke lett å finne noe her innen data.. Har en kompis som prøver på det samme, han pendler Oslo hver eneste dag, og med 2 unger er det ikke noe særlig gunstig i lengden.Da har det vært glimrende for meg å bo så sentralt og kun ha 4 min i bil til jobben. Har jobbet innen bank/finans. Men gikk rimelig lei på slutten. Bare håper jeg forsatt har noen stående tilbud fra mine gamle gode kunder når "permisjonen" er over:) Bare koser meg hjemme nå. Det er deilig, men savner litt det sosiale når alle er på jobb og jeg rusler her hjemme!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bank/finans er vel ikke det verste å skulle få jobb innen, skulle man tro... :o)

Kjenner flere som pendler, ja, men ingen med barn så langt. Så vi får vel unngå det. Får klø oss i hodet og tenke litt til om det blir flytting eller ikke på oss... :o) Har heldigvis noen år til å tenke på, da, men tiden går fort!

 

Er godt å gå hjemme og ikke måtte tenke så mye på jobben enda. Men det nærmer seg med stormskritt, i hvert fall for min del. Begynner igjen i midten av mai... :o( Jeg storkoser meg hjemme. Er med på tre forskjellige barsel-grupper, så kan ikke si at jeg kjeder meg akkurat! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...