-carina- Skrevet 9. februar 2007 #1 Del Skrevet 9. februar 2007 Du, jeg tittet bare på profilen din... Jeg har bodd ett år i Nord-Norge. Og da bodde jeg i Nordland på grensen til Troms... Kanskje i nærheten av der du bor, da? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 9. februar 2007 #2 Del Skrevet 9. februar 2007 ja,det kan hende:o) Hvor bodde du? I en by eller? Jeg bor i ett stort veikryss:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 9. februar 2007 Finnes det byer på grensen til Troms?? ;o) Jeg bodde i Lødingen... Xen var i forsvaret, så jeg ble med nordover. Lite med jobber å få, så jeg pendlet til Sortland... ) Likte meg utrolig godt i Lødingen, men Sortland syntes jeg var litt trist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 9. februar 2007 #4 Del Skrevet 9. februar 2007 hehe,ja det gjør det:o) Da bodde du ikke helt hvor jeg bor. Jeg bor 3 mil nord for Narvik, i Bjerkvik.Er en ganske liten plass. Er ikke så langt fra lødingen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg mener at jeg kjørte gjennom der en gang. Jeg har i alle fall hørt om plassen. Tror faktisk at jeg har vært på en bensinstasjon for å tisse! Måtte på do da vi kjørte fra Tromsø og trodde jeg skulle klare meg hjem, men i Bjerkvik (tror jeg det var) måtte jeg gi tapt... :oD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 9. februar 2007 #6 Del Skrevet 9. februar 2007 man kjører gjennom bjerkvik visst man skal fra Tromsø til Løddingen ja. så da har du sikkert kjørt gjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 9. februar 2007 Da var det nok der jeg tisset! ;o) (Hvis det skulle være noe å skryte av?!) Hi, hi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå