Gjest Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 har snitt dato den 20 mars med term 28 mars...men er dritt lei stor mage som bare er i veien... vil ha han ut nå...orker ikke en 1 åring å stoooor mage lenger jeg assa....
snartmammapåny Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Sorry å måtte skuffe deg, men du må nok bare ta deg sammen og orke litt til.. Er jo en god stund til 20 mars da..
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 ta meg sammen!!! er du morsom.. kanke få tatt meg noe mere sammen en det jeg gjør vææææær dag.... mister snart forstanden.... vondt meg her å vondt meg der. å en meget krevende mamma dalt på toppen... nei du.. får ikke tatt meg mere sammen....
snartmammapåny Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 huff da... Blir litt bekymret for at du har så lenge igjenn å er så lei.. Kanskje du bør snakke med jm, muligens få noe hjelp til å passe jenta så du får slappet av.. Kjipt å være så lei.. Da går dagene liskom så veldig sakte i tillegg..
godiva med 3 gull Skrevet 10. februar 2007 #5 Skrevet 10. februar 2007 Med 1.5 mnd igjen er det vel poengløst å være lei.. men ikke noen god følelse. Har selv 19 dager igjen, og er ikke lei. Er jo forberedt på at et svangerskap er gjennomsnittlig 40 uker, kan fort bli 42 også. Kanskje du kan få litt avlastning til det minst barnet? har selv en på 3, og synes alt er helt greit jeg. Selv om bekkenet ikke samarbeider og man er tung og "ekkel". Du får fokusere på det positive, så går det kanskje litt fortere.
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 10. februar 2007 #6 Skrevet 10. februar 2007 Trøstespis! Det gjør jeg, da blir alt så mye bedre ;-) Forutenom vekten!!! hehe! Jeg har termin 11 mars, kjenner at tiden framover er litt uuuuutholdelig! Dårlig pust, bekkenet er helt lealøst, føler meg som en ballong og lite energi... men alt e bra med lillegutt, så burde ikke klage... Men gleder meg til å ligge på rygg igjen å sove uten å føle ubehag. Gå en tur....ahhhh!! Jepp jeg er også klar! Skal bare vente til slutten av uke 37, da er alt klart!
2_TETTE Skrevet 10. februar 2007 #7 Skrevet 10. februar 2007 Kan bare si at jeg vet hvordan du har det:) Har snitt-dato 5.mars jeg da så ser liksom enden på det, men alikevel kan jeg ikke skjønne at jeg skal orke 3 uker til med dårlig nattesøvn, diger og tung mage, vondt i bekken og korsrygg. Gurgler magesyre og har sure oppstøt nesten uansett hva jeg spiser... Har en gutt på 16 mnd jeg da og han løper rundt her og slår seg litt og ramler og klatrer og ja, jeg sliter med å holde følge.. Men heldigvis går han i barnehage... Håper du får hvilt deg innimellom. Det er det eneste som får meg til å holde ut. At jeg får mer søvn osv...ellers er jeg såå sliten nå. Har du mulighet til å gå på spa eller dra å bade i vermt basseng? DET er noe for kroppen nå Bare kjipt når du skal opp igjen og kjenner hvor tung kroppen egentlig er.... Gir deg tålmodighets-pulver:)og håper vi holder ut og ikke blir gale..hihi Trøsteklem
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #8 Skrevet 10. februar 2007 Hei. Føler med deg. Er i akkurat samme situasjon. Høygravid og mye alene med en 1 åring...Folk som sier at en skal ta seg sammen vet ikke hva de prater om.
Gjest Skrevet 10. februar 2007 #9 Skrevet 10. februar 2007 TUUUUUSEN TAKK til de trøstene ordene det gjør så jeg holder ut noen dager til før jeg dør på meg... men det er 38 dager til snittet... meget aktiv ned telling her... vil ha barne hage plass til minste så hjelper det men det er ikke lett å være alene med en så liten så mye..
Mamman til M&E Skrevet 10. februar 2007 #10 Skrevet 10. februar 2007 Hmmm....satt akkurat og tenkte; "hva om jeg hadde en liten fra før?". Har null energi (lav blod %), halsbrann, vondt bekken, tett nese og dårlig søvn, hehe må nesten bare le også, føler meg skikkelig sytete da jeg i det minste bare har meg selv å passe på. Har også en omsorgsfull mann som tar seg godt av meg, og ser for meg at han måtte ha tatt mye ansvar, om vi hadde et barn fra før av. Har du ikke noen som kan avlaste deg med den lille på1 år (snakk om to tette!), er du alene? Hva med familie og venner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå