Gå til innhold

Desember: nær døden opplevelse

Anbefalte innlegg

Hadde en skikkelig nær døden-opplevelse i dag.

På vei til jobben fikk jeg en liten sleng. Klarte ikke å rette opp bilen og det endte i flere kontrar før jeg kjørte utfor rett mot en bergvegg. Klarte å svinge sånn at jeg bare så vidt sveiet berget, så opp på veien igjen og tilslutt inn i autovernet på andre siden. Kom heldigvis ingen andre biler imot og ingen bak meg.

Jeg var alene i bilen og ble ikke noe skadet, men man kan vel ikke akkurat si det samme om bilen......

Har noen svarte hull i hukommelsen min etter at jeg traff autovernet, men fikk nå varslet mannen min så han kom til ganske raskt.

Har fått roet meg ned i løpet av dagen, men gruer meg litt til å legge meg. Er redd for å få mareritt.

.......Uff. Litt vanskelig å skrive, ble noe rotete, men godt å få det ut.....

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Takk for hilsningene fra dere.

Joda, det går rimelig greit med meg. Har fått pratet endel om det som skjedde med familie ol og har begynt å få det litt på avstand.

Men gruer meg veeeeldig til å sette meg bak rattet igjen. Tenker jo på hvor fort gjort det var å miste kontrollen......

Det blir nå enda en stund før jeg får den tilbake tilbake. Vi pratet med verkstedet i dag og reprasjonskostandene var ikke akkurat småe

Må bare si at jeg syns det er utrolig at bilen kan få så mye skade og at jeg er like hel............hadde i hvert fall flaks når uhellet først var ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...