Gå til innhold

Operasjon *legge seg før foreldre* er i gang......... ;)


t-79 og Jakob+ spire:)

Anbefalte innlegg

tenkte det var på tide å legge lillegutt litt før oss, så i kveld startet vi ... han ligger nå og sover så søtt i sengen sin- tok kveldsstellet halv ni i sreden for halv elleve, og etter først litt mat- så enda mere mat sovnet han kl ti :-)

så får vi bare se hvor lenge han sover da- han har sovet fra ca halv tolv- tolv til sju tiden nå, så er spent på dette.... krysser bnare fingrene for at han bare våkner for mat i natt- ikke lek og morro ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det prosjektet driver vi med her i huset og. Ask ligger i sengen sin og er våken, men helt musestille. Han bare ser på uroen sin og jeg tror han koser seg. Håper han sovner snart. Vi har holdt på med dette en uke nå. Bader han før ni engang, og så ammer jeg, synger litt for han og putter han i seng. Noen kvelder er han våken lenge og må få mer pupp før han tilslutt sovner, og noen kvelder sovner han ganske raskt. I dag har han vært våken lenge og fått mer pupp. Så nå satser jeg på at det holder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmmm- men "før foreldrene" var nol litt overdrevet fra min side- jeg er såååå trøtt at jeg rett og slett må hoppe i senga jeg også ;) men på sikt håper vi det blir før foreldrene ;)

skal jo bli deilig med et par timer i ro og fred før man tar natta- men akkurat i natt blir det ikke sånn- hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...