Sanna&Simen Skrevet 9. februar 2007 #1 Del Skrevet 9. februar 2007 Og så på en fredag:) Hver dag er en fest! Det er mitt nye motto nemlig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 9. februar 2007 #2 Del Skrevet 9. februar 2007 I dag spiser jeg kokesjokolade!! Mmmm... Er godt det også! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 9. februar 2007 Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 9. februar 2007 #4 Del Skrevet 9. februar 2007 Krokanis og peanøtter er kjempedigg! Ikveld har jeg rødvin og "bassets" godteri - kjekk blanding, tas hver for seg;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 9. februar 2007 #5 Del Skrevet 9. februar 2007 Må si at rødvin og "bassets" ikke hørtes spesielt godt ut sammen... Men nå fikk du meg faktisk til å huske på at jeg har jordbær i kjøleskapet!!! *springe til kjøleskapet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 9. februar 2007 #6 Del Skrevet 9. februar 2007 Er du glad nok i rødvin, og søtsugen samtidig, så går alt i grisen;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #7 Del Skrevet 9. februar 2007 Koser meg med druer, sjokolade og potetgull, jeg, Har trent i dag, så da er det litt lov å være usunn..hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå