Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 I dag drepte han et spill til sin Gameboy DS med kniv. Og jeg kunne ikke fri meg fra tanken om hva gjør jeg når han går til angrep på meg med kniv. Noen erfaringer?
Joikaboll@ Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Oisannn, har selv en 9 åring, men han har ikke tatt i bruk kniv enda, gudsjelov. Men ødelegger ting, DET gjør han. Har dessverre ingen erfaringer eller gode råd til deg. Men ha alltid øya åpna og vær forbredt. Vi får nå håpe at han ikke gjør det da.
Stormfront Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 Å gå løs på et spill med en kniv er en totalt abnormal handling som krever strakstiltak. Hadde dette skjedd i mitt hus hadde jeg blitt mildt sagt fly forbannet og han hadde ikke hatt den DSen mye lenger. Har en på 7 år og en samboer med ADHD...her har vi strikte regler og klare retningslinjer og dette funker meget bra. Men du må gjøre noe, det er helt klart... Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 min niåring truer meg med kniv. da blir jeg så enormt forbannet at jeg ser rødt. den slags oppførsel vil jeg ikke ha i mitt hus. jeg truer med barnevernet. sikkert ingen god løsning, men den virker hva jeg skal gjøre når den ikke virker lenger vet jg ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå