Gå til innhold

hvor mange her inne har /har hatt blødninger?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i uke 7 og har hatt et par bittesmå blødninger (cirka 1-2 dråper blod i trusa). Har dessuten stadig litt brunaktig utflod som om det er iblandet 1 dråpe blod. Har spurt lege om det og han sier det er helt normalt. Det er pga skjøre slimhinner og livmoren som strekkes når den vokser.

Det sies at blødninger sjelden er farlig hvis det ikke er mye og ledsaget av sterke smerter. Håper alt er bra med deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Er 10 uker på vei, og har hatt blødninger i alle ukene. Blør til tider mye, og så avtar de og kommer tilbake igjen. Får tett oppfølging av gynekologen, ultralyd 1 gang i uken. Men alt ser helt tipp topp ut inne i livmoren, blødningene komme ikke der i fra, men fra livmortappen. Det er sjeldent å blø så mye og på den måten som jeg blør, men slik som det ser ut nå, har ikke blødningene noe med graviditeten å gjør på noen annen måte, enn at slimhinnen på livmortappen min er usedvanlig skjør og brister lett og av den grunn blør mye til tider. Så det går fint ann at alt er i orden selv om man blør, mange opplever en blødning eller flere i løpet av svangerskapet. Men det er altid greit å sjekke når en har blødninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var 5 uker da jeg blødde sist i 4 dager. legen reknet med jeg mistet pga negativ urinprøve dagen etter, men ble gravid rett etter på er 5 uker på vei igjen, har ikke blødd nå. min tante blødde i 9mnd hun men barnet kom=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist jeg var gravid hadde jeg blødninger i uke 20..men de fant ikke ut hva det var.blødde mye, akkurat som mensen, men det varte bare en halv dag eller noe. ble lagt inn på sykehuset og tok innvendig ul og greier, men de fant aldri ut hva den blødningen var. sønnen min ble født en uke over termin, og alt var bare bra meg han =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...