Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Under fødselen, når hodet sto i åpningen, fikk jeg et voldsomt press framover der nede. Mot klitoris. Det samme kjenner jeg nå, når jeg er på do og gjør nr 2. Noen som vet hva dette kommer av? Jeg revna ikke fremover under fødselen.
ukjent Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Hvor lenge siden fødselen? Jeg hadde det sånn i flere mnd etterpå. Men nå har det gått over- 8mnd siden fødsel. Anbefaler deg å knipe(helst hver dag), da blir du fortere normal der nede.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 Kniper som bare det jeg:) 2,5 måned siden fødsel. Takk for svar. HI
Scorpiogi Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Har hat det likens jeg, litt mindre nå(6 mnd siden fødsel). Ser for meg at det er musklene som skal "holde oppe" livmora fra bekkenbunnen som er slappe. Og at det er noen nerver eller noe som er i klem... men jeg aaaner ikke om det er rett..
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 Det kan vel stemme:) Får bare fortsette å knipe da:) Det er jo ikke vondt eller noe. så jeg er ikke bekymra. Det er vel kanskje oftest hvis jeg er litt hard i magen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå