Benni-min Skrevet 9. februar 2007 #1 Del Skrevet 9. februar 2007 Tre nonner satt og drakk. Hadde de hatt det de drakk, hadde de ikke vært det de var. Hva drakk de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 9. februar 2007 #2 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg skjønner den ikke!! Jeg tenker og tenker! Noe med mann i kanskje:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 9. februar 2007 #3 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg svarte og i den andre tråden... Nei, jeg tenker også masse, men skjønner ikke... ( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 9. februar 2007 hehe, ikke ofte jeg har fått til en gåte som noen ikke klarer med en gang hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #5 Del Skrevet 9. februar 2007 Skjønner ikke jeg...ingen anelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 9. februar 2007 #6 Del Skrevet 9. februar 2007 Det må jo være noe med mann eller kar eller noe sånt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 9. februar 2007 neida, ikke en mann direkte......men....indirekte hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 9. februar 2007 #8 Del Skrevet 9. februar 2007 Nei, men fysj!! (Fikk litt hjelp av mannen min på denne!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 9. februar 2007 haha, flere som trenger hjelp? Er vel ingenting å si fysj til det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 9. februar 2007 #10 Del Skrevet 9. februar 2007 Neida, jeg bare tøyset! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 9. februar 2007 Gir dere opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #12 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg har gitt opp! Prøver å tenke koffert etter -carina-'s fysj! men klarer ikke det heller ;-) få vite!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #13 Del Skrevet 9. februar 2007 har sendt deg svaret på mail til deg hehe. På siden din altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 9. februar 2007 Ok, det ser ut som de som vil gjette har gjort det, så her er svaret. MORSMELK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 9. februar 2007 #15 Del Skrevet 9. februar 2007 Å, ja! Nå skjønner jeg hvorfor du lurte på hvorfor jeg sa fysj!! :oD Var ikke det svaret mannen min kom med, nemlig... *ler så jeg detter av stolen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #16 Del Skrevet 9. februar 2007 aaaah! det ga jo mening :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 9. februar 2007 #17 Del Skrevet 9. februar 2007 Svaret fra mannen min var: "En stiv en" ;o) Nå skjønner du vel min fysj da!!! :oD Men de ville vel neppe vært nonner om de hadde hatt det heller!! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #18 Del Skrevet 9. februar 2007 hihi :-) det ga jo også mening!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå