Gjest Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Og vil du anbefale denne? Jeg så 'fritt vilt' i går - norsk enten triller eller grøsser, og jeg sov ganske så dårlig inatt... Bra norsk skummel film.
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Så Parfymen på babykino. den var spesiell og litt ekkel, men verdt å se!
Benni-min Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Istid 2 på norsk. Anbefales hehe. (men jeg likte nr 1 best)
Sanna&Simen Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 hm.. Miami Vice... hehehe... Ikke noe særlig, men mannen må ha Action film:)
-carina- Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 "Andre omgang" - på babykino for 1 1/2 uke siden. Norsk komedie. Hadde de promotert den som drama i stedet for komedie så hadde den fått høyere karakter av meg. Nå gir jeg den vel en tre'er... :o/
tre små:-) Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 Lille kylling - ler så jeg griner, jeg, men er en enkel sjel, da!! Kino har jeg ikke vært på på lenge, nei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå