Gå til innhold

Sanasol

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Hei jenter :-)

Fikk melding fra sanasol tidligere i dag og da hadde hun fått modningsgele og var ute å tuslet litt :-)

Har ikke hørt noe siden så jeg regner med hun fremdeles er på Ullevål og at det sikkert ikke er lenge igjen til hun får møte prinsessa si, om hun da ikke allerede har henne i armene da....

Oppdaterer dere så snart jeg vet noe mer :-) Dette er såååååååå spennende!!!

Tussi: kjedelig at det stoppet opp igjen men sender deg litt fødestøv....jeg har jo 5 uker igjen så jeg trenger det ikke enda, så da låner jeg det bort til deg så lenge :-)

Fortsetter under...

Da har jeg fått oppdatering fra Sanasol!! Meldingen er som følger:

KL. 01:26 i natt kom lille Mia som ei kule med sine 2750 gr og 48 cm.

Det ble litt mer dramatisk enn planlagt men alt gikk bra og nå er hun her! Detaljer kommer

Gratulerer så mye med Mia Prinsessen din Sanasol!!!!

Annonse

Gratulerer så mye!

Kjempeartig å høre. Tenk nå er du mamma. Det må ha kommet litt som en overraseklse ja, du rakk jo ikke å bli fødeklar engang. Håper det står bra til med dere begge. Mia er jo et kjempefint navn også da.

Det må jo være ett eller annent med maten på Egon når tre av fire førstegangsfødende føder lenge før terminen :)

Gleder meg til å treffe deg og godjenta på et treff senere.

Å så utrolig gøy! Gratulerer så masse Sanasol! Håper alt står bra til med både deg og Mia. Veldig pent navn også!! Gleder meg masse til å se henne og til å høre mer om fødselshistorien og om hvordan det går!

Jeg sitter her fortsatt med små-rier som kommer og går som de vil.. Har vært på ny runde med øre-akupunktur i dag. Krysser fingrene!

Hurra og gratulerer så mye til den nye lille familien. Dette er bare så koselig.

Plutselig har det gått opp for meg at det bare er flere og flere i denne gruppa som snart sitter med små nurk i armene. Det er jo bare så spennende.

Tussi: vi venter spent på deg også.

Stor klem:)

Ps: om ett par måneder er det skikkelig mange små på treff

Annonse

Gratulerer så masse Sanasol, gleder meg til å høre hvordan du opplevde dette... rart å tenke på at du har blitt mamma allerede, hadde jo tenkt å se deg engangt til før den kom ut... dessuten hadde jeg nok håpet jeg skulle få ut min lille før deg.. hi hi

Lykke til og kos deg masse sammen med Mia og mannen din!

Klem

Tusen takk alle sammen! Det skulle ikke mer til for at jeg begynte å sippe kjenner jeg hehe. Nå har vi akkurat kommet hjem, måtte bli en dag ekstra pga litt ammetrøbbel, og det er jo ikke akkurat det man ønsker med en sånn liten sak som bare vil ha mat. Det har vært noen frustrerende dager på hotellet, godt å endelig være hjemme.

Jeg er sliten som et uvær, kroppen føles som om den har blitt overkjørt av en dampveivals, vet knapt om det er dag eller natt og er rett og slett mer lykkelig enn jeg noen gang har vært. Dere har noe å glede dere til alle sammen :-)

Det gikk utrolig fort, selve fødselsoplevelsen var ikke noe særlig og jeg følte meg veldig oversett av personalet. Men alt i alt gikk det jo bra og Mia er selvfølgelig helt nydelig :-)

Fødselshistorie kommer, må bare få summet meg og skjønt hva som er opp og ned på hverdagen igjen.

Nå må jeg lære meg hvordan en melkepumpe funker før natten kommer, for da kommer hylinga hehe. Mye rart man skal kunne ;-)

PS tusen takk for alle hyggelige sms'er. Jeg har ikke hatt tid til å svare på så mange, men jeg setter stor pris på de :-)

Kos dere i morgen! (Det er i morgen dere har treff? Urk...tåka har kommet allerede hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...