Gå til innhold

Din beste cd?


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Jeg liker det meste av musikk og særlig Tre små:) som i tre små kinesere altså (trøndersk). Eller Halleluja Live:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke huske sist cd jeg kjøpte... Jeg kjøper aldri cd'er... *tenke, tenke*... nei...kommer ikke på! Eller jo, jeg kjøpte den siste til Bjørn Eidsvåg, men det var i julegave til svigerfar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper aldri cd'er jeg heller... Hadde dilla på musikk på 90-tallet, kjøpte mye LP-plater den gang... Jeg har også endel CD'er, men få titler jeg vil gjøre meg bekjent av å eie!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke CD'er lenger, jeg, men en laaaaang liste med låter på pc-en - her har vi alt fra Kaptein Sabeltann til, ja, jeg vet faktisk ikke om jeg har Halleluja (hmm må sjekke).

Det er jo litt kjedelig, for da er det mye mikk for å få på noen sanger, men vi har mye på ett sted! Stadig artig når ungene danser etter "ketchup-sangen" og far sikler etter damene i samme sangen hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh.....MÅ være Robbie Williams cd'ene mine det. Jeg og snuppa spiller de om dagen og jeg danser med henne på armen. Hun er strålende fornøyd da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...