Sanna&Simen Skrevet 9. februar 2007 #1 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg liker det meste av musikk og særlig Tre små som i tre små kinesere altså (trøndersk). Eller Halleluja Live:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #2 Del Skrevet 9. februar 2007 Kan ikke huske sist cd jeg kjøpte... Jeg kjøper aldri cd'er... *tenke, tenke*... nei...kommer ikke på! Eller jo, jeg kjøpte den siste til Bjørn Eidsvåg, men det var i julegave til svigerfar :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 9. februar 2007 #3 Del Skrevet 9. februar 2007 Kjøper aldri cd'er jeg heller... Hadde dilla på musikk på 90-tallet, kjøpte mye LP-plater den gang... Jeg har også endel CD'er, men få titler jeg vil gjøre meg bekjent av å eie!! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 9. februar 2007 #4 Del Skrevet 9. februar 2007 Har ikke CD'er lenger, jeg, men en laaaaang liste med låter på pc-en - her har vi alt fra Kaptein Sabeltann til, ja, jeg vet faktisk ikke om jeg har Halleluja (hmm må sjekke). Det er jo litt kjedelig, for da er det mye mikk for å få på noen sanger, men vi har mye på ett sted! Stadig artig når ungene danser etter "ketchup-sangen" og far sikler etter damene i samme sangen hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
belle1 Skrevet 9. februar 2007 #5 Del Skrevet 9. februar 2007 Åhhhh.....MÅ være Robbie Williams cd'ene mine det. Jeg og snuppa spiller de om dagen og jeg danser med henne på armen. Hun er strålende fornøyd da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå