Gå til innhold

Eggløsningstest 2uker etter ma - kan eg stole på den???

Anbefalte innlegg

Hadde en ma for uker siden. Va på utskrapning å sluttet å blø for noen dager siden. Nå e me klar for å begynne å prøve igjen! Tok eggløsningstest i dag - og jammen slo den ut!

Men så begynte eg å tenke.... Kan det være at den slo ut pga at eg har vært graivd for ikke så lenge siden og at eg ennå har de stoffene i meg????

Fortsetter under...

Det kan godt stemme at du har EL nå ja. For jeg hadde også en MA og jeg ble befruktet på nytt etter ca 2 uker,så da må jeg jo ha hatt en EL. uheldighvis mistet jeg da jeg bare var 3 uker på vei fordi kroppen min var ikke sterk nok til å "holde på" no nytt enda.

Det annbefales å vente en måned eller to med å prøve på nytt,så kroppen får "kommet seg". men denne informasjonen fikk ikke jeg,så jeg bare kjørte på. men for all del hvis du føler for det så bare kjør på du også,kan godt hende alt går fint med deg hvis du lykkes allerede nå igjen.

Har hørt så mye forskjellig eg... En lege sa at eg burde vente en mnd. Mens en annen lege sa at når kroppen e klar blir den gravid igjen... Trengde ikke vente....

Så de sier mye forskjellig om akkurat dette ja. Får se ka me gjør..

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...