Gå til innhold

ubehag nederst i magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hvordan jeg skal kunne forklare dette.. Men har hatt noen små "tak" helt nederst i magen, helt ned mot kjeden...nesten litt stikking oppi kjeden... og noe litt "vondt" nederst som varer veldig få sekunder! 3-4, kanskje.. og så er det menssmerter.. Kan det bety at hode fester seg? eller at magen kanskje vokser litt mer..? eller hva betyr det, tro? hmmm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat det samme som seg, er i uke 34 nå eller 35 som de sier her, alt ettersom... Stikking inni kjeden, kanskje den lille driver å borrer... mensmurringer fra tid til annen... I tilegg har jeg veldig vondt nederst i magen hver gang jeg reiser meg fra sittende stilling. Går over i løpet av sekunder, når jeg får vendt meg til det...

Skrevet

Tak for svar! I dagtidlig var det noen ekstra "tak" nederst i magen.. De varte litt lengre, men var ikke så mange av dem.. og kjente det stakk helt bak i rompa.. :/ Men det er vel sikkert bare kroppen som har begynt å forberede seg..? 6 uker igjen til termin i dag.. Men selv om det er slike ting nederst, så skjer det vel ikke noe med det første.. syns ho kan vente til 37 uker i allefall.. :) Men da får a bare komme!! For jeg gleder meg så masse!! (men vi må jo få tak i barnevogn!!!) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...