stomperud Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Aner ikke hvordan jeg skal kunne forklare dette.. Men har hatt noen små "tak" helt nederst i magen, helt ned mot kjeden...nesten litt stikking oppi kjeden... og noe litt "vondt" nederst som varer veldig få sekunder! 3-4, kanskje.. og så er det menssmerter.. Kan det bety at hode fester seg? eller at magen kanskje vokser litt mer..? eller hva betyr det, tro? hmmm..
Mammaen til Nemi Charisma Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har akkurat det samme som seg, er i uke 34 nå eller 35 som de sier her, alt ettersom... Stikking inni kjeden, kanskje den lille driver å borrer... mensmurringer fra tid til annen... I tilegg har jeg veldig vondt nederst i magen hver gang jeg reiser meg fra sittende stilling. Går over i løpet av sekunder, når jeg får vendt meg til det...
stomperud Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2007 Tak for svar! I dagtidlig var det noen ekstra "tak" nederst i magen.. De varte litt lengre, men var ikke så mange av dem.. og kjente det stakk helt bak i rompa.. :/ Men det er vel sikkert bare kroppen som har begynt å forberede seg..? 6 uker igjen til termin i dag.. Men selv om det er slike ting nederst, så skjer det vel ikke noe med det første.. syns ho kan vente til 37 uker i allefall.. Men da får a bare komme!! For jeg gleder meg så masse!! (men vi må jo få tak i barnevogn!!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå