jif baderom Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Hei hei.. Kan du prøve å spå meg?? Jeg lurer på når jeg blir gravid igjen, hvilket kjønn og hvor mange barn jeg får tilsammen...?? Lurer også på om det går greit for oss økonomisk til høsten, omjeg får jobb? Og et siste spørsmål, om vi kommer til å flytte og evt når?? Tuuuuuuusen takk:) født 02.10.82, han 16.12.81
Håperjo Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Jeg tror du får 3 barn ialt, er litt usikker på om du stopper på 2, men tror altså det blir 3. Jeg ser at ett av de er jente, blond. De andre er ikke tydelige, men tror det er en gutt og jente. Jeg tror du blir gravid igjen nærmere jul, men er usikker på om det blir i år eller senere. Føler du kanskje velger å vente litt med neste barn. Får ikke opp noen om økonomien, tror det blir hverken/eller hvis du skjønner, greit, ikke for trangt men heller ikke mer enn grei økonomi. Ser ingen jobb på deg med det første. Er du på leting etter jobb? Men jeg tror dere flytter - trolig i okt/nov el. Håper ting blir som du ønsker, og husk å ta alt jeg sier med en klype salt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå