Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Samboeren min spurte meg en gang om jeg ville at han skulle "fiste" meg. Jeg vet ikke om jeg tør....
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Litt spennende da.....la han prøve da vel, du stopper han jo bare om det blir vondt...men dere må jo bruke god tid og masse glidemiddel.
Løvemor79 Skrevet 10. februar 2007 #5 Skrevet 10. februar 2007 Jeg hadde ikke villet gjort det.. Hva er vitsen egentlig? Å bli så vid som mulig? Det er jo godt nok fra før, og så mye annet man kan gjøre, uten å stappe inn så mye som mulig.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2007 Greit nok, men jeg lurte på om det var noen som hadde prøvd det, og hadde noe å meddele i forhold til det. Forestille meg klarer jeg selv.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 Ja, vi har prøvd det noen ganger - har prøvd det aller meste egentlig...) Det kan være skikkelig bra, hvis du er ordentlig kåt. Eller at du blir det underveis. Med god tid og masse glid kommer du langt! Du vil jo merke hvis det ikke er noen vits i å fortsette, og da kan dere jo bare stoppe. Det er ingenting å være redd for, man må jo uansett gå sakte fram, og da sier man jo bare i fra når det er nok! Det er jo ikke sånn at han plutselig bare kjører hele neven inn i deg brått og brutalt...))
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #9 Skrevet 11. februar 2007 Fisting er når noen fører hele hånden inn i vagina/anus på partneren.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #10 Skrevet 14. februar 2007 Mannen min har spurt om det samme, men jeg har sagt nei til nå.
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #11 Skrevet 15. februar 2007 Jeg klarer ikke fatte hva som skal være pirrende med det? Åh ja, han har et godt grepa tak om meg eller noe sånt?!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #12 Skrevet 17. februar 2007 Jeg har gordt det. Syns det er veldig godt. Tar veldig lang tidå få hele hånda inn. Første gang tok det over en time og sikkert en liten med glidekrem. Viktig å være forsiktig. Man blir ikke videre av det, ikke så lenge man tar seg god tid og slapper av. Kan fint pule etterpå uten at typen merker forskjell. Men har prøvd med flere, og noen har for store hender
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #13 Skrevet 17. februar 2007 Har gjort det flere ganger, og jeg liker det. Min mann gjorde det uten at jeg selv var klar over det, ble igrunnen ganske sjokert da det gikk opp for meg hva han gjorde. Trodde ikke det skulle være så godt, eller at han skulle klare det. Sinnsykt deilig, men forholdene må ligge tilrette for det og en må seg tid. Men ikke noe jeg vil annbefale til noen som er veldig skeptiske mot dette. Viktig at en er veldig avslappet når en gjør dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå