Gjest Skrevet 9. februar 2007 #1 Del Skrevet 9. februar 2007 Sms eller ringe? Vg eller dagbladet? Sex eller sove? Kjøtt eller fisk? Hvitvin eller rødvin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjolla Skrevet 9. februar 2007 #2 Del Skrevet 9. februar 2007 ringe vg sove sove sove kjøtt rødvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjolla Skrevet 9. februar 2007 #3 Del Skrevet 9. februar 2007 hmmm... lurer på hva rødvis er egentlig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 9. februar 2007 #4 Del Skrevet 9. februar 2007 sms vg sove kjøtt hvitvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 9. februar 2007 #5 Del Skrevet 9. februar 2007 Sms eller ringe? Kommer ann på hvem, men mest sms Vg eller dagbladet? Begge, samma egentlig Sex eller sove? Sove og deretter sex rett etterpå ; ) Kjøtt eller fisk? KJØTT Hvitvin eller rødvin? Hvit=sommer Rød=vinter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 9. februar 2007 #6 Del Skrevet 9. februar 2007 Sms Vg Sex mens jeg sover? he he Kjøtt rødvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 9. februar 2007 #7 Del Skrevet 9. februar 2007 Sms til venner, ringe mannen - ellers får jeg ikke svar VG-nett hver dag Sex først, sove etterpå Kjøtt RØDVIN - masse - og gjerne merlot, syrah - men sent på kvelden drikker jeg alt;-) Nå er det en deilig italiener i glasset!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bolla pinnsvin* Skrevet 9. februar 2007 #8 Del Skrevet 9. februar 2007 Ringe Dagbladet Ja takk, begge deler ;o) Kjøtt Hvitvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 9. februar 2007 #9 Del Skrevet 9. februar 2007 Ringe Dagbladet Sove Kjøtt Vin? Hva er det? Stemmer, det eksisterte noe sånt før graviditet og amming! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 9. februar 2007 #10 Del Skrevet 9. februar 2007 Det er det det heter etter 5 glass av rødvin :-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 9. februar 2007 #11 Del Skrevet 9. februar 2007 Sms VG-nett hver dag Etter at jeg fikk Karsten: Sove ;o) Helst kjøtt, men ikke så galt med fisk heller Hvitvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #12 Del Skrevet 9. februar 2007 sms Vg Sooooooove Fisk Hvitvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 9. februar 2007 #13 Del Skrevet 9. februar 2007 sms til venner, ringe til familie vg-nett sove kjøtt ingen av delene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 9. februar 2007 #14 Del Skrevet 9. februar 2007 sms for det meste. vg hvis jeg måtte velge,soove:) kjøtt begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissHønemor Skrevet 9. februar 2007 #15 Del Skrevet 9. februar 2007 sms Vf sex først, så sove Kjøtt (fisk er fisk, kjøtt er mat) Rødvin (mmmm) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. februar 2007 #16 Del Skrevet 10. februar 2007 sms vg sove kjøtt hvitvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå