Gjest Skrevet 9. februar 2007 #1 Del Skrevet 9. februar 2007 ...som vet hvilken? Eller spiller det ingen rolle? Må begynne å handle inn til vi skal ut på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 9. februar 2007 #2 Del Skrevet 9. februar 2007 Bruk noen med virkestoffet oksymetazolin (virker skimhinneavsvellende) - om du velger Rhinox, Zymelin, Otrivin eller en annen spiller ingen rolle - men jeg anbefaler plastflaske (hender den går i gulvet). Rhinox har nesedråper for barn under ett år, og de bruker vil til Nora. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 9. februar 2007 #3 Del Skrevet 9. februar 2007 Har jeg aldri hørt noe om... Har hørt at du bør amme ved letting/landing, men ingenting om nesedråper... Hva skulle det være godt for? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjolla Skrevet 9. februar 2007 #4 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg ammet vesla da vi gikk opp og ned når vi var ute og reiste. Det gikk kjempefint, men da var hun bare litt over 3 mnd og puppen var stas uansett når det ble bydd fram. Det hadde ikke vært så enkelt i dag da pupp er kun noe hun kan kose seg med på natten, om dagen er det bare noe hun så vidt streifer borti i forbifarten mellom all leken og utforskningen. Tipper et overfylt fly hadde vært mer spennende enn puppen min ihvertfall ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 9. februar 2007 #5 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg har gjort det obligatorisk for våre barn ca 10 minutter før take-off. Nesedråpene virker slimhinneavsvellende. Mine barn har stort sett alltid vært litt forkjølet eller snørrete når vi skal ut å reise, av en eller annen grunn. Ved en lett forkjølelse blir slimhinnene i nese/svelg hovne, og dette innebærer også slimhinnen som kler den tynne gangen fra svelg opp til mellomøret - som sørger for ventilering av mellomøret. Om denne stenger seg, får vi dotter i ørene. Vi vet hvordan vi kan prøve å få ut denne "dotten", ikke fullt så enkelt for barn. Og om de er forkjølet er det enda vanskeligere å få utlignet trykket. Jeg har selv ønsket meg tilbake til 10.000 meters høyde etter å ha gått ned for landing med forkjølelse.. Jeg bruker derfor nesespray på mine egne barn for å gjøre det lettere for de å utligne trykket. Men enhver må jo velge selv om det er behov for dette eller ikke:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #6 Del Skrevet 9. februar 2007 det har med dotter i ørene å gjøre så vidt jeg har forstått. Men: noen som vet om disse nesedråpene skal gis forebyggende eller først når 'skaden' inntreffer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #7 Del Skrevet 9. februar 2007 Hva skulle jeg ikke ha gjort uten deg tre små:-) Tuuuusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #8 Del Skrevet 9. februar 2007 sovepus: Det er akkurat det jeg har anket litt på...puppen er jo ikke stas lenger - og jeg har ikke lyst å sitte på et trangt charterfly å vifte med puppen... jeg virkelig ser det for meg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 9. februar 2007 #9 Del Skrevet 9. februar 2007 Du skjønte at de gis forebyggende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #10 Del Skrevet 9. februar 2007 Hehe, ja, skjønte det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå