090207:) Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Har hatt vonde kynnere hele uka, var hos JM i går- hun sa de ikke hadde gjort noe nytte for seg da hun sjekka. Vært fin siden i går kveld. Men for et par timer siden begynnte jeg å lekke litt. Kjennes ut som jeg går og småskvetter.. Da jeg gikk på do var det litt blodvann som komm,utvanna liksom. Og mensvodten har kommet tilbake.. Er bare så sinnsykt lei av å tro at det noe på gang, blir jo lurt av vondter hele tiden.. Hva nå da??
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Jeg ville ringt inn til føden og hørt. Lykke til,håper det er noe på gang:)
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Heldiggris Tipper du blir mor denne helgen. Masse lykke til.
090207:) Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2007 Hmmm.. Ser det an litt, ringer hvis det blir værre eller kommer mer blod.. Tør liksom ikke tro det enda.... Men er jo et lite håp:)
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 signerer denne også med HELDIGGRIS!! Ok, damer- førstemann til å bli den neste!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå