Gå til innhold

Ønsk meg lykke til, da...


-carina-

Anbefalte innlegg

I natt er første natten for Karsten på eget rom... Gulp!

 

(Vi skulle jo for to uker siden, men da fikk vi overnattingsbesøk som skulel bruke rommet. Og sist helg var vi ikke hjemme. Men nå er det ingen bønn!!)

 

De sier jo at det er verre for mor enn for barn, så nå får vi se da... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gråt faktisk første kvelden, for jeg syntes rommet vårt var så tomt uten senga til Sigurd. Da sambo (som hadde ligget på gjesterommet i 4 mnd) spurte om jeg ikke heller ville dele rom med han enn med poden fikk han bare et stygt blikk, stakkars... Men det gikk i hvert fall helt glimrende og nå er jeg veldig glad for at vi fikk han over på rommet sitt.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, dette går så bra skal du se!! Du ser han vel noen ganger i løpet av natten likevel, tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tvi, tvi. Håper det går bra ja. Jeg har ikke plass til seng på vårt rom så vi flytta Jøregn allerede etter 2 mnd

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for lykkeønskningene jenter!

Synes bare det er så mørkt og kaldt på barnerommet, jeg får jo liksom ikke passet ordentlig på at han ikke fryser og... Ja, dere vet...

Og så er det lang vei fra barnerommet til foreldrerommet, er veldig spent på om jeg kommer til å sove i natt eller bare ligge og lytte etter babycallen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til da! Fortell hvordan det går! Vi flytter Ingrid over i eget rom i morgen, fordi jeg ville vente og se hvordan det ble når jeg begynte i jobb(mange begynner å våkne om natta igjen, som du sikkert vet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til ja. Er glad jeg er ferdig med den prosessen. Benjamin har ligget på eget rom siden han var ca 2mnd. Siden har han sovet rundt også. Deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, lykke til i morgen, du da!

Det har foreløpig gått bra her. Men Karsten har vært med på overnatting borte flere netter, så han er vant til å sovne på mange "rare" steder. Mest spennende blir det når jeg skal amme i natt og så legge ham tilbake i sin egen seng. Han er jo vant til å få komme over i vår seng i løpet av natta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Vi holde enda på med Sofie. Hun sover på eget rom til ca 1, da våkner hun og jeg tar henne inn til meg fordi jeg er så trøtt..Og så er det så godt med en varm liten babykropp inntil meg...Må bare bli flinkere til å være på rommet hennes til hun sovner.

Du skal se det går bra, krysser fingre og tær:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...