-carina- Skrevet 9. februar 2007 #1 Del Skrevet 9. februar 2007 Stakkars Karsten er så rød i kinnene sine. Han sikler jo så veldig og ikke hjelper det på når det er kaldt ute... Er det noen som har gode tips om noe å smøre på? Jeg bruker A-creme i blant. Men den er det vann i, så den kan jeg jo bare smøre på om kvelden når vi er ferdige med å være ute... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 9. februar 2007 Ops, ikke rpser... Roser... ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bolla pinnsvin* Skrevet 9. februar 2007 #3 Del Skrevet 9. februar 2007 Vi har en skikkelig fet krem, faktisk så fet at det nesten er vanskelig å smøre den ut! Husker ikke hva den heter akkurat nå og er hos mamma og pappa, så får ikke sjekket. Kan undersøke når jeg kommer hjem om et par dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 9. februar 2007 #4 Del Skrevet 9. februar 2007 Ja jeg lurte litt på disse rpsene, hva det kunne være;-) Calendula har en god kuldekrem, fås på helsekost. Og Ceridal, fåes på apoteket. Det var to av mange forskjellige som sikkert også er bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 9. februar 2007 #5 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg bruker Ceridal, både på Ingrids kinn og mine hender(hvis hud sprekker opp i vinterklimaet) - ikke så mange kremer som hjelper mot det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 9. februar 2007 #6 Del Skrevet 9. februar 2007 Hei. Da jeg bodde i Alta i noen år, jobbet jeg i bhg. Der fikk vi vite fra helsehold at en ikke skulle smøre ungene med noe før de gikk ut. Vi skulle heller la være å vaske dem i ansiktet om morgene hvis det var kaldt. Og med vanlig fuktighetskrem når en kom inn igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg har forstått det sånn at du kan smøre dem før du går ut, men det må være med en krem som ikke inneholder vann... Nå har vi i hvert fall gjort det sånn at vi bader om kvelden, og unngår så godt vi kan å vaske ansiktet før vi går ut. Problemet er jo at gutten min sikler så masse, så han er jo klissvåt i ansiktet, stakkars. Derfor jeg tenkte en god krem (uten vann i) kunne være kjekt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #8 Del Skrevet 9. februar 2007 Vi bruker Ceridal på begge jentene nå, de fikk og roser i ansiktet og hendene sine. Den er kjempe feit, virker veldig bra med en gang:-) Kjøpte den på apoteket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 9. februar 2007 Takk jenter! Visste jeg kunne stole på dere! ;o) Ceridal er notert. Skal ta meg en tur på apoteket i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå