Gå til innhold

uke 38 mens smerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er 37+1 i dag og har hatt ganske sterke mens smerter, pågikk en time i dag, og jeg kjenner på det nesten hver natt. Skikkelig ubehagelig!! Noen andre??Faktisk så vondt at jeg nesten kasta opp.....Er dette normalt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje er det begynnede rier.. Mens smerter er jo vanlig mot slutten, men om det er veldig vondt kunna det kanskje vært en ide å snakket med føden eller jm for en sjekk.

Skrevet

Jeg har det jeg også, startet forrige uke, nå er jeg 38 - 2. Hadde det samme med forrige mann også, det varte da i 2 uker, så satte riene i gang for fullt. Var hos legen på mandag - nevnte dette, og han sa at dette er tegn på at kroppen gjør seg klar, han sjekket ikke noe videre da dette kan vare leeeenge.

Skrevet

Ja jeg tenkte å ringe, men det ga seg for denne gang. Har jo enda tre uker igjen til terminen,men er jo min første så jegvet liksom ikke helt hva som er normalt. er vel en forsmak på hva jeg har i vente:)

Skrevet

jeg er 38 uker på vei og har veldig mye mens smerter...holder på å gå fra hengslene til tider, er så vondt

Skrevet

hei =) jeg er 37-3 og har sånne mens smerter hver kveld. d er så vondt at jeg både roper å griner. slimer masse i tillegg. huff nå er jeg lei.

Skrevet

Ja det kan gå flere uker. Keg har holdt på i snart tre uker med det samme pluss sterke knivstikkinger i livmoråpningen. Er nå 38+4 og DEN ENE JORDMORA SA AT JEG NOK IKKE GIKK TIL TERMIN, MENS DEN ANDRE BA MEG VÆRE TÅLMODIG DA DET FORTSATT KUNNE TA UKER... (Fikk på CapsLock her gitt :-) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...