Gå til innhold

April: Noen som går på ski her?

Anbefalte innlegg

Av de små altså.... Ser noen av naboene her har kjøpt ski til sine på på Lilles alder. Kanskje han burde få prøve og? Egentlig har jeg tenkt at han i hvertfall kan vente til neste år.... Er jeg helt ute å kjøre? Ser nemlig sånn ut i nabolaget her :-/. Har dere prøvd ski ennå? Tipper det blir pulk ut sesongen for Lille....

Fortsetter under...

Nei, her er det dårlig med ski, du! Men så har vi hatt snø i 8 dager og..hehe.. Gidder ikke kjøpe ski til tusen kroner for så lite.. Får se om det blir ski til neste år.. Men er ikke sikker på om det blir da heller... -Men så er ikke hverken jeg eller gubben noe skimennesker da.. Jeg tenker og at det er tidlig med ski i år.. Snuppa hadde ikke klart det, tror jeg...

Jeg har tenkt tanken med å kjöpe ski til henne, men ettersom vi ikke har noen snö så gidder jeg ikke å kjöpe heller. Venter til den dagen det kommer snö.

Men min pappa sa til meg att jeg gikk på ski förste gangen når jeg var 17 mnd gammel.Ikke det att det gikk bra, men jeg fikk pröve.

Siri har desverre ikke fått oppleve snö i år ennå hun, men jeg håper det skal komme noe i år så hun kan få gå ut å leke litt.

Har sjekket litt rundt på nettet. Og det visst greit å debutere i 2 - 4 årsalderen, hvor 2 var tidlig. Tror nok det blir ski pakke til Lille neste jul. Kan jo da samtidig informener dere om at Smart Club hadde av de beste og billigst ski pakkene. Var delt 1 plass med en sportskjede mener jeg. I allefall var det Åsnes ski....noe trollgreier og Linus i svingen ski ( samme skiene) som var det beste.

eline fikk ski til jul, og de er allerede prøvd ut. gikk kjempefint!!!

men tror nok jeg synes det var mer stas enn hun:)

akebrettet er fortsatt mest poulært.

stavene var visst bare i veien, så det ble litt att og fram med bare skiene:)

er nok litt tidlig, så pulken blir nok med på påskefjellet i år også:)

Annonse

Natalie fikk ski i helgen, å de ble prøvd ut på søndag! og som Singer sier her, var nok mer stas for mamman enn for henne selv... ;)

Men det gikk mye bedre når hun prøvde uten staver, og så var det enda bedre når mamma sprang bak og dytter slik at hun fikk kjøre kjempefort!! ;) Skal se om det blir en liten tur ut i dag også, hvis det ikke er for kaldt da! :)

Vi er ikke noen skimennesker men har veldig lyst å gå på ski i år!! Så jeg får låne mamma sine, så skal jeg ringe rundt å høre om noen har pulk, hvis ikke må vi improvisere med akebrett for det er kjempegøy!! ;)

Tarald fikk ski til jul av besteforeldrene sine! Sånne "Jul i Svingen" ski fra Åsnes med barnebindinger.

Uansett, han syns det er såå stor stas med de nye skiene sine! Hver dag han kommer hjem fra barnehagen, løper han bort til skiene og skal ha de på seg. Blir jo ikke mange meterne av gangen da, så denne vinteren blir det nok mest pulk turer her også. Så tar vi heller med skiene så han får prøvd de innimellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...