Gå til innhold

Bekkenløsning i uke 8???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt ondt nede i ryggen, nesten ved rompa...

går det an å få bekkenløsning så tidlig? evt få symptomer på det?? er ikke så innmari vondt enda men.. kjenner det for å si det sånn, og har aldri hatt ryggvondt før...

takker for svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei....jeg fikk vondt i uke 9..det startet ikke så mye , men nå er det værre..jeg lurer på om jeg oxo har fått bekkenløsning...

skal til kiropraktor på mandag...

Det startet når kvalmen forsvant......hmm

men det er veldig forskjellig på folk når bekkenløsning starter..

Skrevet

hmmm.....høres ikke helt ut som bekkenløsning,.jeg vet ikke hva det kan være for kroppen vår reagerer foskjellig på graviditet. Jeg vil heller ikke skremme deg men.. i mitt første svangerskap trodde jeg at jeg hadde fått bekkenløsning..dvs vondt der du beskriver det,akkurat som om jeg hadde på et ubehagelig og litt tungt belte liksom..dette var desverre ikke bekkenløsning men starten på en abort. PUST MED MAGEN::IKKE FREEK UT!! i mitt andre svangerskap fikk jeg bekkenløsning og dette kjennes ut som det "river" litt i ledda ved "trusekanten" og nedover låra og bena,(det svir på en måte). Så lenge du ikke blør tror jeg du er utenfor fare og det er normalt og få litt vondt i ryggen under et svangerskap!!... uff...håper virkelig ikke eg har skremt deg altså,som sagt er alle kropper forskjellige...du kan nok ta det HEELT med ro så lenge du ikke blør, men blir det værre kan du jo ta deg en tur til legen.uff..igjen...jeg burde kanskje ikke skrive sånt men når du spør så vil man jo liksom svare.Det går sikkert bra:)

Skrevet

jeg er nå 11+1 uker på vei...blør ikke.....får mann virkelig vondt i bekkenet av å sa...?hm, det har jeg aldrin hørt før...men al oss håpe det er bra....

Skrevet

Jer har kjent dette i snart en uke nå.. så hvis det er starten på en SA ville vel jeg ha bynt å blø snart? har ikke antydning til dette nå i allefall...

Skrevet

Det høres ikke ut som dere har begynnelse på sa noen av dere egentlig. det er jeg har skrevet oppe der og jeg må tilføye at Blod er vel den største antydning til sa. Det som skjedde med meg var:jeg fikk blødninger i uke 8.ble livredd. tok en ul og da levde fosteret og jeg fikk beskjed om at det sikkert ville gå bra!! i uke 12 fikk jeg sånne smerter i rygg/bekken og trodde med engang det var bekkenløsning..jeg hadde jo ikke blødd igjen. Da jeg tok dette til legen ca uke 13 var fosteret dødt og hadde vært det i en mnd!! Jeg var Heeeelt Knust,det er jo liksom på den tiden at allt skal gå bra.Så det jeg vil frem til er at så lenge det ikke er blod er det nok bare vanlig graviditets smerter. Jeg har vondt i korsryggen nå men er til vanlig også plaget med ryggen!!

Jeg tenker hele tiden på min abort og er livredd for at det skal skje igjen. Ta mitt råd..pust med magen og ikke stress sånn som jeg gjør..bare se nå.jeg klarer til og med og stresse opp andre her inne.Beklager! Ta det heelt med ro dere, det går bra for de aller fleste:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...