Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Var inni å sjekket isted,kjente hode til barnet. Kunne også ta forbi det, det var bøtt og mykt der inne. Betyr det at det er modent??
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Korsen klarte du å kjenn hode? stakk di fingran langt inn?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Eg kjente det selv, mente at jeg var inne å sjekket i sjeden. Kjenner tydelig hode, de ligger jo langt nede i bekkene nå.
mamma til yalisa Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Oj du må være myk i kroppen, og ikke ha stor mage he he. Jeg rekker så vidt frem for å tørke meg. Magen sperrer for alt. Har ikke sett meg nedentil på en god stund he he, så det å kjenne så langt inn kan jeg bare glemme. Men hørtes jo veldig moden ut du da. Lykke til :-)
selma07 og engel Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 Du burde ikke ta der inne. Stor infeksjonsfare forbundet med det.. Det er en grunn til at helse personell drøyer i det lengste med å kjenne etter modenhet. En ting kan jeg love det, og det er at når fødselen starter så merker du det!! Hvil deg og slapp av til den store dagen, det trenger du! Overlat gynekologisk us til lege/jordmor er mitt tips igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå