MrsMoo Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Vi bestilte vognen søndag og i dag ble den levert! Vi har nå fått drømmevognen i hus! En rød TFK! Hele prosessen har gått smertefritt og vi fikk i tillegg en gratis stelle sekk på kjøpet! Anbefaler å handle fra Nederland!!
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Gratulerer så masse!!! Det er sååå moro å få sånne store ting i hus.. Kjekt at du fikk en god handleopplevelse, god service! Jeg har kjøpt vogn brukt denne gangen.. Skal ha en søskenvogn,, og den er kommet til min del av landet, og er nok på døren min i morgen.. Gleder meg...
MrsMoo Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2007 Adr: http://www.babyjungle.nl/klikdoor.htm Vi har vœrt så heldige og få ny vogn med foreldrene mine! Jepp - stor stas i hjemmet nå!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 Hvilken vogn er det? Ikke hørt om TFK jeg...
MrsMoo Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2007 Trend For Kids - både bagen og sportsdelen er visst nok ganske store i forhold til andre vogner og jeg håper at Junior kan ha den leeeeeenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå