Gå til innhold

vannkopper..

Anbefalte innlegg

Skrevet

mistenker at minstejenta har fått vannkopper :-( da blir jeg litt stressa.. for det første er det ikke no gøy for minsten å være syk, men i tillegg blir jeg litt nervøs fordi jeg er gravid (32+4). Har noen hørt noe om det er farlig for nurket i magen???

Vær så snill.. håper noen har vært borti dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du selv hatt vannkopper?

Jeg lurte på en stund om lillegutt hadde fått vannkopper,fikk plutselig masse røde prikker,som så ut som små blemmer,var hos legevakta for han klødde så,var heldigvis ikke vannkopper,og jeg spurte legevakta om det kunne være farlig for meg,men det var det ikke,selv om jeg ikke hadde hatt vannkopper selv,men røde hunder er derimot livsfarlig for oss gravid,eller mest for babyen i magen da,men de aller fleste er vaksiner mot det,eller hatt det når vi var små,og står på helsekorte om man har påvist antistoffer mot rubella eller ikke,og har man ikke det har man sikker blitt fortalt det av legen/jordmor.

Skrevet

Hei. Hvis du har hatt vannkopper selv er det ikke farlig, da regnes du som immun :) God bedring til minsten og lykke til!

Skrevet

ok, puh tusen takk..

tror ikke jeg har hatt vannkopper men jeg har hatt meslinger. Da kan jeg slappe litt mer av. Håper ikke hun har fått det men om hun har kan jeg stelle henne uten å være så bekymret for 3.mann i magen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...