Gå til innhold

VANNCYSTE. Noen med erfaring??

Anbefalte innlegg

Hei, jeg var til kontroll i dag, etter å ha gått på Gonal F 150iE i 9 dager. Der var det en cyste på 5 cm. og 11 små egg på ca 10mm.

Jeg skulle øke dosen til 187,5 og komme igjen på tirsdag, og kanskje uttak på torsdag. Legen sa han ville tappe cysten når eggene ble tatt ut.

Det jeg lurer på om det er andre som har erfaring med dette, er det noen som har blitt gravide som har hatt vanncyste???

Jeg har PCO..

På forhånd takk :)

Klem Lene

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8161966-vanncyste-noen-med-erfaring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk også beskjed om at jeg hadde en cyste på kontroll i september. Hvis den ikke forsvant under mens, skulle de tappe den/stikke hull på den. Heldigvis forsvant den så jeg slapp det:o)

En veninne av meg ble gravid med flere cyster, og hadde de under hele svangerskapet. De skapte ingen problemer for henne..........

Lykke til!

klem

Jeg ville ikke ha vært bekymret.Jeg fikk en vanncyste ved mitt forsøk etter å ha gått på gonal F, det som skjedde var at jeg måtte ha veldig høye doser på slutten, tror jeg har lest noe om at slike cyster kan "spise" litt hormoner, men er ikke sikker. Jeg ble i alle fall gravid og han stakk hull på cysten ved egguttak.Lykke til!!!

Det fant cyster på meg ved 2 icsi forsøket i november, før jeg fikk starte på spray ville de tappe dem, noe de så gjorde. Men de dukket opp igjen så egguthentingsdagen ble de tappet på nytt. Ble ikke gravid på det forsøket, selv om legen mente at med bare ett egg så var det vår beste sjanse...men månden etter så var vi gravide på egenhånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...