Gå til innhold

Jeg har fått min 3 gutt:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei...

Jeg fikk mitt 3 barn onsdag 24 januar ved KS, planlagt pga sv.kløe i uke 38+1...

Jeg hadde en fin opplevelse av ks, rolig og jeg var våken, jeg trodde nesten sikkert jeg skulle få jente, men den gang ei, hehe, han var så vakker og nydelig at det var bare deili å få han ut til oss;)

Har hatt litt styr etter vi kom hjem, både jeg og lillegutt har lav blodprosent, så vi er litt svake, jeg fikk kraftig hodeverk de første dagene hjemme, det var kjedelig assa....blæh...

Men nå er alt mye bedre, jeg tar jerntabeletter, lillegutt skal begynne om 2 uker, så nå går det fremover....

Vi koder oss masse, deilig med baby i hus, mellomsten på 2 år er snill og ikke sjalu... 6 åringen er bare stolt....

Takker for meg her på BIM, og må jo få gratulert alle som har fått mens jeg har vært borte, ser flere nick som har fått:o) Grattis...

Ps: smaskeli, om du ser dette: grattis med jenta, så gøy ar ul stemte, du hadde jo en liten tvil, hihi....Jeg kommer ikke til å prøve mere nå, er storfornøyd med tre sterke gutter, hehe...Kos deg masse med tulla, du er heldig......

Klemmer til alle bim-jenter som har fått og fremdeles venter:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse med prinsen!!

Kos dere glugg i tida fremover :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...