Gå til innhold

Noen med mage i uke 15/16?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes jeg ser oppblåst ut, ikke gravid ut. Gleder meg til det syns... sånn at det bare ikke ser ut som om jeg har spist mye i det siste...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en liten bomp i uke 16.. men kunne også se ut som om jeg bare hadde lagt på meg ...:( men i uke 20 såg det ut som en liten gravidmage, ikke bare en forspist:)

Skrevet

Jeg er 16+1 i dag og har stor mage syns jeg - ser skikkelig gravid ut - syns nesten det er litt "pinlig" å ha blitt så stor så tidlig...ofte at folk lurer på om det er to eller at jeg er mye lenger på vei enn jeg er...ikke noe gøy:o( Var på kontroll 14+5 og lå da over det grønne skraverte feltet, 15 cm).

Skrevet

Er 16 uker i dag, og jeg ser gravid ut! Og nå kommer også kommentarene om at jeg ser gravid ut..... Var ikke så mye mage så tidlig med de to første.

Skrevet

Jeg er 16+3 og har mage, men vet ikke om den er oppblåst eller hva det er ..hehe;)

Skrevet

Jeg har egentlig hatt ganske " små feit" mage eller hva jeg skal kalle det en stund :P Men de siste dagene har magen poppet ut og jeg ser virkelig gravid ut :) Er 16+1 på veg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...