♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Jeg synes jeg ser oppblåst ut, ikke gravid ut. Gleder meg til det syns... sånn at det bare ikke ser ut som om jeg har spist mye i det siste...
Nenya^juni2010 Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Hadde en liten bomp i uke 16.. men kunne også se ut som om jeg bare hadde lagt på meg ... men i uke 20 såg det ut som en liten gravidmage, ikke bare en forspist:)
*RutIetutt* Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Jeg er 16+1 i dag og har stor mage syns jeg - ser skikkelig gravid ut - syns nesten det er litt "pinlig" å ha blitt så stor så tidlig...ofte at folk lurer på om det er to eller at jeg er mye lenger på vei enn jeg er...ikke noe gøy:o( Var på kontroll 14+5 og lå da over det grønne skraverte feltet, 15 cm).
2gutter&2jenter Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Er 16 uker i dag, og jeg ser gravid ut! Og nå kommer også kommentarene om at jeg ser gravid ut..... Var ikke så mye mage så tidlig med de to første.
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 Jeg er 16+3 og har mage, men vet ikke om den er oppblåst eller hva det er ..hehe;)
woo-woo Skrevet 10. februar 2007 #6 Skrevet 10. februar 2007 Jeg har egentlig hatt ganske " små feit" mage eller hva jeg skal kalle det en stund Men de siste dagene har magen poppet ut og jeg ser virkelig gravid ut Er 16+1 på veg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå