Gå til innhold

Vært hos frisøren i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå 25 dager igjen til termin og har bestemt meg for å bruke tiden til litt egenpleie og skjemme meg selv bort litt ! Har vært hos frisøren i dag og fått fiksa litt på sveisen - er nok vanskeligere å få tid til sånt når lillepia har ankommet. Neste fredag har jeg time til fotbehandling, og så har jeg bestemt meg for å handle inn litt "lukseriøs" sminke og hudpleieprodukter.

Anbefaler andre å gjøre det samme - fordi vi fortjener det !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så herlig ;))

skulle ønske jeg kunne gjøre det,men sånn luksus har vi rett og slett ikke råd til....:(((

Skrevet

Tips:

Kjøp hårfarve selv, og be ei venninne hjelpe deg med det... Og spør pent om ikke du kan få hodebunnsmassasje med det samme.. F.eks når den etterbehandlingskuren skal virke.. ;-) mmmmmm :)

Billig og godt ;)

Skrevet

Ja, jeg har vært og kjøpt meg klokke i dag jeg. Til 2000kr!!! Får den i mars. Har termin i slutten av mars. Så den klokka får bli en slags belønning til meg selv har jeg funnet ut!

Skrevet

Skal jobba i 2 veker til no, men når permisjonen begynner er ein av dei første tingene eg skal gjera å gå til frisøren. Eg gleder meg allerede,

Skrevet

skal bestille meg time snart jeg også.. lenge siden sist, og har en ettervekst som er lengre enn et vondt år.... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...