Nr. 3 på vei... Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Har nå 25 dager igjen til termin og har bestemt meg for å bruke tiden til litt egenpleie og skjemme meg selv bort litt ! Har vært hos frisøren i dag og fått fiksa litt på sveisen - er nok vanskeligere å få tid til sånt når lillepia har ankommet. Neste fredag har jeg time til fotbehandling, og så har jeg bestemt meg for å handle inn litt "lukseriøs" sminke og hudpleieprodukter. Anbefaler andre å gjøre det samme - fordi vi fortjener det !
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 så herlig ) skulle ønske jeg kunne gjøre det,men sånn luksus har vi rett og slett ikke råd til....((
Krølle79 Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Tips: Kjøp hårfarve selv, og be ei venninne hjelpe deg med det... Og spør pent om ikke du kan få hodebunnsmassasje med det samme.. F.eks når den etterbehandlingskuren skal virke.. ;-) mmmmmm Billig og godt
Ny bebis i magen! Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Ja, jeg har vært og kjøpt meg klokke i dag jeg. Til 2000kr!!! Får den i mars. Har termin i slutten av mars. Så den klokka får bli en slags belønning til meg selv har jeg funnet ut!
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 Skal jobba i 2 veker til no, men når permisjonen begynner er ein av dei første tingene eg skal gjera å gå til frisøren. Eg gleder meg allerede,
Krølle79 Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 skal bestille meg time snart jeg også.. lenge siden sist, og har en ettervekst som er lengre enn et vondt år....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå