Gå til innhold

Nunnemor 3 dager igjen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Så i et innlegg lenger ned at du hadde tatt 3d fordi du ville få korrekt termin. Du snakket om terminer med et sprik på en måned. Har du opplevd dette? At mensterminen og ulterminen hadde en måneds mellomrom? Selv ble jeg satt 16 dager tilbake ved ord. ul, men på 3d nå for litt siden fikk jeg vite at babyen var 10% større enn gjennomsnittet... Så kanskje mensterminen ikke er så gal likevel... Det jeg lurte på er om det er dette svangerskapet du evt hadde så stort sprik, og hvordan du da forholder deg til at 4 av 5 uler gir mensterminen rett? fikk du "omgjort" terminen som avvek?

Hilsen meg som lurer... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mensterminen min er i dag, og siden den ultralyden som brukes til å regne ut permisjon var halvannen uke senere, valgte vi noen private ul for å finne det ut... Jeg har to kjappe fødsler bak meg, og om jeg SKULLE føde en eller to uker FØR 9. februar (som jeg IKKE har gjort), hadde jeg risikert å føde på toget i Romeriksporten...

Min fødsel blir ikke sagt i gang før 4.mars, og jeg har hatt 2 cm åpning, maserier og sterke kynnere i TO uker allerede...

Siden den ordinære UL ved AHUS teller ved permisjon og er ufravikelig, så fikk jeg egen avtale med jobben om hjemmekontor fra andre uken i januar..

Skrevet

OK , takk for svar. :-) He he... Har forståelse for at det kanskje ikke hadde vært så morsomt med en tog-fødsel ja! Bra de har vært fleksible på jobb da. Har forstått at ordinær UL er temmelig ufravikelig. Jeg trøster meg med at jeg har blitt lovet at jeg skal bli satt i gang om jeg går 1 uke på overtid jeg da, siden mens og UL -termin er så sprikende.

Skrevet

jeg var hos legen igår, og alt tyder på at "noe er på gang".. hatt sjefen min på tråden i dag, og uten han hadde jeg ikke overlevd siste trimester uten sykmelding!!

Siden jeg hadde utslag på urinprøven igår OG har litt feber, masse ekle maserier og kynnere så er de ikke vriene om å ta meg imot om jeg ringer føden- alt er bare så himla uregelmessig!

Hvor skal du føde- og når?

Skrevet

Å så spennende da... Håper ting setter ordentlig i gang for deg snart da!! Jeg har en god stund igjen jeg. Er i uke 30, så bare å smøre seg med tolmodighet en stund til ;-) Skal føde i Fredrikstad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...