Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #1 Del Skrevet 9. februar 2007 jeg har absolutt ikke lyst til og amme, vet at alle maser om at det er viktig for barnet og bla, bla, bla...men hva med dem som ikke har melk æ? barna deres blir jo ikke noe annerledes enn de som blir amma. nei viss jeg får melk så vil jeg heller pumpe den ut og gi babyen på flaske. Har kjempe panikk for at noen skal sutte på puppen. er liksom sex leketøyet til samboeren min, og føler meg ille til mote bare ved tanken.!!!! er jeg unormal som tenker sånn? er det andre som føler det samme her? jeg mener, må jo være bedre og gi på flaske, for da kan jo pappan mate baby også. samme om det kommer fra pupp eller flaske, bare ungen får mat og riktig næring???? håper på svar.... klem fra usikker Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8161194-vil-ikke-amme-jeg-er-jeg-unormal/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #2 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg ville uansett ikke bestemt noe før babyen kommer: kanskje det føles helt naturlig når h*n er her? Hvis ikke, så synes jeg at du skal gjøre det som du er komfortabel med. Ikke alle små som vil ta flaske, og ikke alltid så lett å pumpe seg heller. Men hvis det går, så er det jo bra og bedre enn å gi MME fra starten... Lykke til! Og: jeg var veldig usikker på hvordan det ville bli å amme, men synes at det var en fantastisk følelse. Ikke ekkelt i det hele tatt. Nå gleder jeg meg til å gjøre det igjen. Men alle er forskjellige! Og jeg synes ikke at du skal presse deg til å amme dersom du synes det er veldig ubehagelig. Men lov å gi det en sjanse! Kanskje du blir positivt overrasket... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8161194-vil-ikke-amme-jeg-er-jeg-unormal/#findComment-8165829 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #3 Del Skrevet 10. februar 2007 Herregud dette er det tåpligste innlegget jeg har lest på lenge, vet du det??! Hvordan kan du si noe sånt, herregud er du klar over hvor kos og sånt det er for barnet ditt eller??! Og jeg mener når du har de tankene der burde du kansje drøyden noen år til med og få ett barn..Blir det samme som og sitte og si det vettu at du ikke vil amme forann alle og enhver og er du klar over hvor viktig den melken er for barnet ditt den første tiden? Gruer selvfølgelig meg også til det der men herregud du tenker da ikke på slikt da du skal gi ditt eget avkom mat med det, er jo bare sånn verden er det. Jeg synes du skal revurdere tanken din nøye, du fikk vel pupp av mammaen din du å?, og det er jo ingen som sier at du trenger og puppe den til den er 3. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8161194-vil-ikke-amme-jeg-er-jeg-unormal/#findComment-8169689 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #4 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg går ut i fra at dette er ditt første barn...? Hvis det er noe trøst så tenkte jeg også litt sånn, ikke at jeg ikke ville amme, men jeg var rett og slett redd for at jeg skulle bli opphissa av ammingen... Begynte å lure på om jeg kunne være pedofil osv... Men da ungen kom så var det ikke noe problem. Jeg ble kvalm hver gang jeg ammet (pga utdrivningsrefleksen) og det gikk lenge etter at jeg var helt sluttet med amming før jeg begynte å føle noe seksuelt ved berøring av brystene igjen. Fant også ut at det var faktisk veldig praktisk å ha maten med seg uansett hvor en var. Slippe å tenke på hvor en kunne varme flaske, om flaska var rett temperert osv. jeg pumpet meg mye og pappaen ga på flaske når jeg ikke var til stede... Nå venter jeg barn nr 2. Er i uke 31 og kjenner at den seksuelle følelsen ved berøring av brystene ikke er den samme lenger. Samboer får ta så mye han vil, men det er for sin egen del. Jeg har ikke noe utbytte av det... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8161194-vil-ikke-amme-jeg-er-jeg-unormal/#findComment-8170549 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #5 Del Skrevet 10. februar 2007 Ville revurdert det der hvis jeg var deg...Jeg tenkte litt som hun over, var redd for at jeg skulle bli opphisset. Men skal love deg at jeg ikke fikk noen sånne følelser. Pga masse melk og masse lekk, måtte jeg sove med bh og ammeinnlegg de første mnd etter fødselen, så denne tiden var puppene forbeholdt babyen. Tror ikke samboeren ville hatt så mye glede av dem når melkesprøyten står. c:Men jeg sluttet å amme etter 7,5 mnd fikk samboeren puppene "tilbake". Når du planlegger å pumpe deg for å gi babyen hører jeg at du er førstegangsfødende. Jeg brukte halvtime på å punme ut nok til et måltid, selv om jeg hadde masse melk. Dessuten hvis ungen skriker, eh...bare vent så skal jeg pumpe meg. Så må du oppbevare det riktig, varme det opp riktig, punme deg regelmessig, og hvordan skal du beregne nok? Når man ammer regulerer mengden babyen trenger seg selv. I begynnelsen spiser babyen ganske ofte og uregelemssig. Kanskje du tror den er sulten og varmer opp det du har, også vil den ikke ha mer enn en slurk, da kan det ikke varmes opp igjen pga bakterier. Så vil den pluttselig ha etter en halvtime alikevel.....! Det er et håpløst prosjekt. Snakk om å gjøre det vanskelig for seg selv. Det er vanvittig enkelt å ha med seg nok/riktig temperert/ og alltid umiddelbart tilgjengelig mat. Du burde revurdere den tanken der litt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8161194-vil-ikke-amme-jeg-er-jeg-unormal/#findComment-8171546 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre håpefulle Skrevet 10. februar 2007 #6 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg har planer om å amme min baby, hvis ej får det til.. Håper i vertfall det.. Men opererte inn brystinnplantat for snart fem år siden pga veldig små bryster, men håper alikavel det ikke skal hindre meg i og amme... Tror du gjær det vanskelig for deg selv med og ikke amme, både med tanke på oppvarming, koking av flasker o.l. Men det viktigaste e selfølgelig at babyen får morsmelk, om det er av flaske eller bryst.. Jordmor sa til mej at det einaste ej i starten vil få tid til er å sove, amme og ete... Viss du i tilegg skal pumpe dej, koke flaske og diverse so trur ej du fort kan bli lei og går over til morsmelkerstatning, noke so ikkje e like sundt og godt for barnet... Men ditte e noke du bestemme sjøl.. Men ej ville ha tatt mej en skikkelig prat med jordmor før du bestemme dej helt... For det enklaste og beste e så klart å amme fra brystet.. Og det e helt naturligt...Det er til det formåle vi har det, ikke som ett sexleketøy.. Det e berre en bonus vi he fått... hehe.. Håper du blir enig med dej sjøl... klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8161194-vil-ikke-amme-jeg-er-jeg-unormal/#findComment-8173849 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vår2007 Skrevet 11. februar 2007 #7 Del Skrevet 11. februar 2007 hei,syns kansje at man må prøve å se det i et litt større perspektiv...så mye forskning som er gjort på dette emne viser jo at det er klart til det beste for babyen.Det er tross alt helsemessige årsaker til dette som prevantivt i forhold til krybbedød,morsmelk er bra for hjernens utvikling,allergibeskyttende,immunforsvaret,osv osv.For ikke og snakke om all den positive stimulien babyen får ved den type kroppskontakt fra mor. D er jo tross alt en av de viktigste periodene i barnets liv,og man vil vell gi det de beste forutsetninger??Jeg slet selv med ammingen med min første og det og pumpe ble et kjempestyr,fik overproduksjon av melk og en helt forferdelig brystbetnnelse...helt j....g vondt!! Vet at det er mye fokus på amming,men det er jo fordi det er så viktig... lykke til!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8161194-vil-ikke-amme-jeg-er-jeg-unormal/#findComment-8179136 Del på andre sider Flere delingsvalg…
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 11. februar 2007 #8 Del Skrevet 11. februar 2007 og det er det tåpligste svaret jeg har fått! det er sånne mennesker som deg som gjør meg irritert! Jeg må da få lov til og ha mine meninger! Jeg må vel få lov til og tenke som jeg vil og føle som jeg vil, betyr faen ikke at jeg er noen dårligere mor enn deg. Greit kanskje det blir feil for deg og ikke amme, men for meg passer det ikke! Har masse venniner som ikke har melk og di gir nan eller collet, ungene er mere fornøyde og det er ikke noe forskjell på de eller et barn som blir ammet! Du er akkurat som de jævla jordmødrene ingen liker. Noen syns amming er hele kosen med og få barn, det syns ikke jeg. Greit så er jeg unormal, men det er sånne som deg som er så intense trangsynte som gjør at det og få barn ikke er noe kost pga du DØMMER!!!!!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8161194-vil-ikke-amme-jeg-er-jeg-unormal/#findComment-8179521 Del på andre sider Flere delingsvalg…
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 11. februar 2007 #9 Del Skrevet 11. februar 2007 tusen takk for svaret. godt og vite at jeg ikke står alene om de tankene der. =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8161194-vil-ikke-amme-jeg-er-jeg-unormal/#findComment-8179529 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #10 Del Skrevet 11. februar 2007 ja! mildt sagt, DU ER UNORMAL! Stakkar ungen som ikke får morsmelk fordi at du tenker som du tenker..... Jeg ska amme så lenge melka holder og så lenge ungen min vil! Du får c om du finner sånne falske pupper til typen din da vet du, slik at ungen din får sin 1. rettighet for seg selv når h*n annkommer verded! Fy Fan as, er det mulig???? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8161194-vil-ikke-amme-jeg-er-jeg-unormal/#findComment-8179730 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #11 Del Skrevet 11. februar 2007 du har da full rett til å bestemme dette selv. gå inn på flaskeposten.org står mye nyttig der. jeg skal heller ikke amme og det kommer av at jeg ble utsatt for incest og forbinder alt ved puppene mine m det. derfor ikke amme. fått mye pes for det men ingen som har noe med grunnen. det er din kropp og din baby!!!!! stå på signerer med anonym pga det jeg skrev om min forhistorie. ps les også "mor for første gang" står litt om amming/flaske der Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8161194-vil-ikke-amme-jeg-er-jeg-unormal/#findComment-8179732 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #12 Del Skrevet 11. februar 2007 vi lever i 2007!!! alle har da rett til å bestemme selv. amme /ikke amme er ikke noe vi andre har noe med.det viktigste er da at baby får kroppskontakt og mat. hvis vi sammenligner med sau så blir det like fine og om ikke bedre sauer av kopplam enn av dielam... og sånn er det med baby også. for dere som er hardbarke ammefans så vit at det tidligere var helt normalt å ikke amme blandt annet da min far vokste opp. og i usa ammet bare de fattige. pga den loven som skulle fremme amming er helsepersonel pliktige til å fremme amming uansett. tåpelig spørr du meg.. hva med de som ikke kan/klarer eller har adoptert?? veldig vanskelig å få tak i info om mme og flaskemating pga denne loven. nei hvis alle respekterer hverandre hadde det vært mye bedre. gjhør det som er best for deg og barnet ditt. tror faktisk at barn trenger en mamma som har det godt. ikke en som gråter nå hun ammer fordi det er vondt/ikke får til eller lignende. men synes alle som kan skal gi det en sjanse og prøve. lykke til med det nye vidunderet Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8161194-vil-ikke-amme-jeg-er-jeg-unormal/#findComment-8179804 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 11. februar 2007 #13 Del Skrevet 11. februar 2007 Hei! Vil bare si at dette er noe DU bestemmer selv. Som jeg leser på noen av innleggene er det vanskelig å pumpe og bruke den melka osv, men det blir sikkert en rutine på det også selvom det kan være vanskelig i perioder. Men dette er jo noe DU finner ut av selv, ingen andre som gjr det for deg! Og når det gjelder det med kos i forhold til amming, så er det vel mye kos i å gi flaske også?! Regner liksom ikke med at du ikke kommer til å ta i barnet ditt bare fordi du velger å ikke amme.. Så gjør som du føler for selv, men som hun lenger oppe nevnte; Kanskje lurt å vente til etter at barnet er født, så finner du ut av hva du egentlig har lyst til? Jeg er også førstegangsfødende og har som deg masse tanker rundt dette, men har igrunnen avfunnet meg med at jeg får ta det som det kommer etter fødselen. Er tross alt MITT barn og MITT ansvar å gi h*n den maten h*n trenger! Uansett, lykke til! Håper du finner ut av ting uten at alt blir for komplisert! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8161194-vil-ikke-amme-jeg-er-jeg-unormal/#findComment-8179891 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vår2007 Skrevet 11. februar 2007 #14 Del Skrevet 11. februar 2007 Tydelig truffet noen såre punkter her hos noen,ja..ville bare si til deg "anonnym"at jeg tror det ALLER viktigste er at du gjør det som er riktig for deg.Er ganske sikker på at du vil selfølgelig vil det beste for barnet ditt!Det er lett for oss andre utenforstående som ikke kjenner deg og komme med en masse "råd",og dra inn egne meninger om alt mulig.Du kan jo prøve ammingen,se hvordan det er før du bestemmer deg videre,det virker som det er det du hadde tenkt uansett.Men hvis det strider fullstendig mot noe inni deg,la det være. Ammepress og ammemas kan virkelig bli noe kjipe greier(selv om det i utgangspunktet kansje er mest ideelt,lets faceit)Men ikke til enhvrt pris! Vi må alle repektere hverandre!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8161194-vil-ikke-amme-jeg-er-jeg-unormal/#findComment-8181176 Del på andre sider Flere delingsvalg…
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 12. februar 2007 #15 Del Skrevet 12. februar 2007 unnskyld meg men er hormonene dine gitt til deg av en djevel eller noe? du kanke være riktig vel bevart! jeg gjør hva faen jeg vil, og hva er unormal egentlig? normalt er det virkelig normalt. jeg syns du skal holde de idiotiske meningene dine for deg selv om du ikke klarer og svare ordentlig. her sitter jeg faktisk for første gang og skal bli mamma og har masse tanker oppi hue mitt fordi alle skal dytte inn sin mening. men du har kanskje 50 unger og vet alt fordi du leser forsknings blader osv! ungen min kommer alltid til og være 1. pri! men viss jeg føler en ting er feil så må jeg få lov og utrykke meg på min måte! i verden i dag så kan man faktisk bli stempla som pedofil viss du overgår en grense som var normal for flere år siden, så derfor tanker man litt ekstra. men du er vel en av dem som syns det er greit og amme et barn frem til de er tenåringer også du vel!!!! syke damen!!!! hold de fuckings meningene dine for deg selv viss du ikke klarer og ha medfølelese eller omtanke med folk! f.... kjerring Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8161194-vil-ikke-amme-jeg-er-jeg-unormal/#findComment-8195756 Del på andre sider Flere delingsvalg…
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 12. februar 2007 #16 Del Skrevet 12. februar 2007 tusen hjertelig takk for svaret ditt! jeg har vært borte i det når jeg var liten selv. på søndagsskolen når jeg bodde i nordnorge. kanskje derfor jeg ikke takler tanken? det har jeg faktisk ikke tenkt på. har liksom fortrengt hele saken. viss du vil snakk mer så kan du jo bare sende meg en mail via postkassen min=) takk i allefall for tips. godt det er noen snille mennesker her. hu ene her oppe er jo helt amøbe! masse gode klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8161194-vil-ikke-amme-jeg-er-jeg-unormal/#findComment-8195843 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winnie Myrvold Skrevet 12. februar 2007 #17 Del Skrevet 12. februar 2007 Om du ikke ønsker å amme, så er det helt og holdent ditt valg. Verken lege, jordmor eller noen andre skal fortelle deg noe annet hvis det er det du og din partner ønsker. Det er kanskje greit å finne ut av hvordan dere skal gjøre det på sykehuset. Det vanlige er nok å legge babyen til puppen. Si ifra om dette er noe du ikke ønsker og tren på å gi brystmelk med flaske. Dette er ikke noe du skal skamme deg over, men vær forberedt på at det helt sikkert er litt mer tungvint å gi flaske. Dette kommer til å gå kjempebra!!! Lykke til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8161194-vil-ikke-amme-jeg-er-jeg-unormal/#findComment-8199098 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #18 Del Skrevet 12. februar 2007 Syntes at når du først spør om andres meninger, må du tåle både med og motgang.... Og du som skal bli mor, må prøve å begrense språkbruket ditt litt. Det er ditt valg om du vil amme eller ikke, men når du spør andre, MÅ du tåle å få ærlige meninger tilbake... Lykke til videre:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8161194-vil-ikke-amme-jeg-er-jeg-unormal/#findComment-8201484 Del på andre sider Flere delingsvalg…
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 13. februar 2007 #19 Del Skrevet 13. februar 2007 jeg tåler veldig godt andre sine meninger så lenge de er saklige og at det ikke ligger hard propaganda og overdrivelse i det. f.eks noen av innleggene her har vært ren og kjær nedrakking på mine synspunkter og mitt livssyn, derfor reagerer jeg som jeg gjør. har fått to forskjellige meninger her. den ene er "du gjør det du vil" den andre er du kommer sikkert til og forandre mening. men den meningen som ( jeg vet ikke om det er en person eller om det er fler) sier at " fy faen og tett du er og du er dum som et brød og du ødelegger ungen din viss du ikke ammer" er det tettaste svaret en usikker gravid jente kan høre. vi er tross alt voksene mennesker her inne og jeg mener skal man gi et svar eller si sin mening om noe så går det faktisk ann og unnlate seg og svare på en slik idiotisk og patetisk måte. eneste grunn til at jeg spurte hva andre mener var at jeg skulle få høre litt fra de som faktisk VET hvordan det er og føle det sånn, ikke for de som er hard barka ammefans. da kunne jeg jo liksågodt gått inn på en fotball stadion og skreket av høyeste røst BRENN STADION OG UT MED FOTBALL!!!! men det blir for dumt! derfor mener jeg at folk som ikke har noe erfaring med det som faktisk blir spurt om skal holde kjeften sin igjen og lete heller etter noe som de faktisk forstår noe av. som de kan gi et svar som hjelper og ikke forverrer. og når det gjelder min ordbruk har du ingenting med! jeg banner og bruker den form for språk jeg selv ønsker! Du kjenner ikke meg og vet ingenting om hvordan jeg er i nærheten av barn! Viss du ønsker rakke ned på språkbruk så meld deg inn i norsk ordforråd og diskuter der. Jeg er en voksen ansvarsfull jente på 22 år som har opplevd sinnsykt mye til og være i den alderen jeg er i og jeg vet hva som skal til for og komme seg steder og div, men når det gjelder ting jeg aldri har erfart liker jeg og høre med andre mennesker som har erfaring og som kan gi meg tips og råd på veien. sånn at jeg ikke skal gjøre samme feil som veldig mange jenter gjør! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8161194-vil-ikke-amme-jeg-er-jeg-unormal/#findComment-8208890 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #20 Del Skrevet 13. februar 2007 Hei IZ Hun er helt sprø den dama lengre opp her, så hun må du ikke bry deg om! Du er en like god mor om du ikke ammer, det er ihvertfall sikkert og visst! Jeg ammet ca 3 mnd sist. Da følte jeg virkelig at jeg hadde gjordt mitt, måtte både amme, pumpe og gi flaske i tillegg. Det var et sant pes. Men jeg er egentlig veldig glad for at jeg gjorde det og kommer til å satse på det samme denne gangen også. Greier jeg å amme 2-3 mnd, så skal jeg være fornøyd, etter det vil jeg ha puppene og kroppen min for meg selv!! Har selv også vært utsatt for overgrep som barn, og tror nok helt klart dette har sammenheng med at jeg synes det er ubehagelig med amming på så mange måter. Har også bestemt meg for at blir det et sant styr med amminga denne gangen, så går vi over på NAN med en gang! Når jeg sluttet å amme sist, var datra mi 3 mnd. og med NAN, så sov hun hele natten og det har hun gjordt siden :-) Og meget sjelden syk. Uansett, du får ha lykke til. Babyen får det godt uansett hva du velger å gjøre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8161194-vil-ikke-amme-jeg-er-jeg-unormal/#findComment-8211297 Del på andre sider Flere delingsvalg…
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 13. februar 2007 #21 Del Skrevet 13. februar 2007 tusen takk for et godt svar. jeg har bestemt meg for og ta det som det kommer. og har planer om og skrive et brev til jm at jeg ikke ønsker og bli maset på om amming og at jeg vil avgjøre selv hva jeg føler er riktig der og da. vil jge amme gjør jeg det viss ikke så får jeg blande collet eller nan, eller pumpe =) takk for masse svar folkens! nå er det 52 dager igjen til termin så nå går det radig her =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8161194-vil-ikke-amme-jeg-er-jeg-unormal/#findComment-8211449 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #22 Del Skrevet 14. februar 2007 Er enig med deg at hun i innlegget lenger oppe bør passe på hva hun skriver og språkbruken sin, en kan ha sine meninger uten å bruke så sterke ord... Men det synes jeg du også burde tenke på... Slik jeg har lest dine "sinte" innlegg, så har ikke språkbruken din vært noe bedre enn hennes... Du skriver at du er en voksen ansvarsfull jente på 22år.. Da synes jeg du kan prøve og holde deg litt mer saklig og voksen i dine innlegg, selv om andre ikke gjør det.. Viss folk rakker ned på dine innlegg og skriver usaklig, så hev deg over det og skriv saklig selv... Viss du ikke ville ha meninger fra andre enn dei som er enige med deg, så burde du skrive det i ditt første inlegg... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8161194-vil-ikke-amme-jeg-er-jeg-unormal/#findComment-8222911 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #23 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg syns ikke det er rett att du nærmest kaller folk for pedofile i sånn diskusjon. Du er voksen...hvor henn da? du får da tåle å bli motsagt, å ikke oppføre deg som en drittunge, selv om alle ikke enig med deg. Du håpte på svar, å det har du fått. Alle har forskjellige meninger, også om amming. Om du ammer eller ikke, er ditt problem. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8161194-vil-ikke-amme-jeg-er-jeg-unormal/#findComment-8237598 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå