Gå til innhold

Sånn nesespray for amming...


Hemmeline

Anbefalte innlegg

Sånn nesespray man bruker for at melken skal renne bedre, får man dette reseptfritt på apoteket?

Synes jeg får så utrolig lite ut når jeg bruker pumpa for tiden, men tror jeg har nok melk for tulla gulper som bare det, så det skulle vel tilsi at jeg har mye melk.

Må nemlig få pumpa meg siden vi har barndåp til helga. Hadde ikke tenkt å sitte med puppen bar i kirka akkurat heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, nei det hadde kanskje blitt litt sterk kost i kirken :-) Du må ha resept for å få den sprayen. Den fungerte bra på meg hvertfall, brukte den mye i begynnelsen i en periode med kranglete pupper og brystbetennelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok takker... Da ser det ut som om jeg må gå til innkjøp av en ferdigblandet mme til anledningen dåpen i kirken. For kjenner jeg jenta mi rett så har hun en radar for når det ikke passer å få pupp, og da bare måååååååååååååååååå hun ha altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja kunne vært artig å vært flue på veggen i kirken,,,Sett vesla lade opp puppe-radaen skikkelig og kreve MAT :-) hihi...Synes det ALLTID klaffer med et måltid når man skal noe..Får jeg en time til noe eller en avtale, an du banne på at den er midt i lunsjen til lillemor og kinkige situasjoner oppstår :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...