Gå til innhold

Oktober: Legging for natten.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Trenger tips for natta legging.....

 

Han komer seg i seng sånn ca 23, men kunne tenkt meg og få lagt han i sju åtte tiden ettersom han står opp kl 9.... Han har det siste ordentlige måltidet ca 21 men etter det skal han bruke meg som smokk.... Dårlig vane vond og vende....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutten vår legger seg nå klokka 20.00. Vi har gradvis lagt ham litt og litt tidligere, men han er veldig trøtt om kvelden så det har gått innmari greitt det.Han våkner da mellom klokka 06 og 07 om morgene da.

Jeg tror nok kl 23 er litt seint for en baby på over 3 mnd så dere burde sikkert prøve å legge ham tidligere. Når sover han siste lur på dagen? Tar han smokk?

 

Jeg gir ham siste måltid i mørket på soverommet før jeg legger ham i vogga i våken tilstand. Så tar som regel pappan over. Før pleide vi å vugge ham i søvn, men det har vi nå sluttet med - den eneste vi gjør nå er å holde hendene hans i ro under dyna til han har sovnet, så han ikke skal fekte så mye. Vi gir ham også smokken. Det tar som regel mellom 10-20 minutter fra han blir lagt til han sover.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Han er så urolig når han sover og den minste lille rap palger han.... hander at han vrir seg og at han gulper fordi rapingen ikke er helt på sin plass.... Han er veldig blid gutt og rolig egentlig. når jeg rekner på det sover han i mellom 3 - 4 timer i frå kl er 9 på morningen. Små duper hele dagen. Så han er jo dritt trött på kvelden men klarer ikke og roe seg. Og når jeg endelig har fått han til og sove er han urolig og ligger og vrir seg.....

 

Og sånn kan han ligge ofte om natten og... Tror ikke han spiser for mye heller...

 

Tar ikke smokk. men når han bruker meg som smokk bare suter han.

 

Det ordner seg vel etter vert, men tar gjerne i mot alle råd:)

 

Har fast rutine på kveldsstell, pyjamas av og til bading osv..... Men har ikke vert flink nok til og legge han i sengen på kvelden pga at han vrir seg og gulper....... Det der med rapingen... Kan egentlig ikke forstå at det går an og ha så mye rap....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aleksander legger seg et sted mellom 2030 og 21, sovner med en gang, dette har han gjort hele veien. Gjorde det til en rutine fra første stund, mat så rett i seng. Jeg satt ikke å dullet med han eller rugget på han,gikk bare ut av rommet med en gang, og det funket bra det, så der må jeg si meg heldig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa mi legger seg i halvt ti tiden, og sover til åtte halv ni og det passer helt perfekt for oss. Hun får siste pupp før hun sovner, jeg sitter bare i godstolen i stuen og ser på TV mens hun ligger å koser seg. Venter til hun er ordentlig trøtt før jeg legger hun til puppen så hun ikke bare ligger å sutter meg som smokk men faktisk spiser og sovner. Så sitter vi der i 10minutter før jeg legger hun i sengen sin, hun våkner et par ganger om natten for mat. Er sååååååååååååååååå koselig att ;) Gidd ikke styre å stresse på med vugging og byssing eller høre hun grine for hun ikke klarer å sovne selv, hun lærer det seg fort nok allikavel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...