Gå til innhold

SA og gradivitetstest..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det slår ut på en gradivitetstest hvis man er usikker om man har fått en sa? Tok blodprøve igår og svar idag.. hadde 3400 svangerskapsverdier ca.. og skal ta ny på mandag, men får ikke vite før på tirsdag.. greier liksom ikke vente så lenge, så har lyst å ta en gravidstest.. på ul vistes det et foster på 5 uker ca.. men siden jeg egentlig var ca 8 uker på vei, kan det være rester.. eller legen kan ha tatt feil på termin da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du kan teste positivt opp til seks uker etter at en har mistet!!Så da hjelper det kanskje ikke å ta en test dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt to MA, begge gangene har testene vært superpositive flere uker etter at fosteret er dødt. Det er nok kun måling av HCG (stigning) og ul som kan gi svar.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette ble ikke jeg fortalt. vet ikke med ma men med sa vist en mister tildlig så slår det negativt ganske kjapt. jeg blødde i 4 dar tok tester alle positive under blødning, var sjå legen dag 5 da var den negativ testen negativ 2 uker etter også, men nå er det positivt og er nye 5 uker på vei=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...