Gå til innhold

han digger carola haha


rolly

Anbefalte innlegg

hehe det er ingen hemmelighet her at Jonas liker carola men at han var så fan visste jeg ikke hehe

Jonas har altid roa seg når vi har spilt noen sanger av juleplata til carola,men i dag så fant jeg frem en annen plate med carola(guld,platina og passion) og der var det er afrikansk voggesang som carola syner med en del afrikanere og når sangen var slutt så hylte han og var helt hysterisk hehe når jeg satte sangen på igjen så smilte han og var fornøyd hehe dette skjedde 4 ganger

lurer på om Jonas har vært afrikaner i sitt forrige liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

he he! Så tøft:) Jeg hørte masse på Halleluja Live da jeg var gravid, og når jeg setter på det nå så er det nesten som om at han kjenner det igjen:) Særlig den ene sangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig, da! Håper du også liker Carola, da, for det blir mye av henne på deg fremover!! ;o)

Har ikke funnet noe musikk som Karsten digger enda... Men det kommer kanskje... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da blir det vel litt Carola for deg framover, da;-) Da er det en fordel at mamma også liker samme musikken, hehe!

Nora har nok ingen favorittmusikk ennå - men pappaen er stor 80-talls fan, spesielt 84-85 uten at jeg har klart å lire ut av han hvorfor;-) Så det er mye det det går i her hjemme - og hits for kids, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en cd med islandske barnesanger, og når Emil kommer, da er det et stort smil hele benjamin. hehe

Oslo gospelkor sin egen juleplate sovnet han alltid til. Så nå har jeg den i bilen i tilfelle jeg skal på en lengre kjøretur alene med han. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jada liker carola jeg men i moderate former hehe

men når jeg var gravid hørte jeg også mye på halleluja men da med peter jøback sin versjon hehe han liker den også men er nok carola som er favoritten hehe gjett om jeg skal egle han for det når han blir stor da.for tenker nok at det ikke er carola som er favoritten når han blir større

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi! Ingrid sperrer øynene opp når Boney M-reklamen kommer på skjermen.

 

Må fortelle en historie for et par måneder siden, vi så på distriktsnyhetene som sendte Odd Nordstoga-musikkvideo. Hun satt helt trollbundet gjennom hele sangen, og da den var ferdig, begynte hun å grine! Vet ikke om det var tilfeldig, det virket faktisk ikke som det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...