Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 har nettopp fått vognen jeg bestilte fra kiddies24.com, må bare si jeg er kjempe fornøyd med kjøpet. har satt sammen vognen selv å det var ikke vanskeligt i det hele tatt, har bare lest alt den sutringen fra folk her, å vil ikke si meg enig med dem i det hele tatt.. vognen er kjempe grei, tar liten plass. men dette er hva jeg synes, så viss noen tenker på å kjøpe quinny buzz så gå heller i butikken å prøv vognen ut litt, å ikke hør på alle her inne.. hilsen en stolt eier av quinny buzz
snartmammapåny Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Godt å høre litt positivt og, hadde tenkt å kjøpe den, men etter å ha lest erfaringer her inne så ble jeg nok litt i tvil ja... Hvordan synets du den er på ujevn vei? har hørt at dette er det største problemet...
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 syns ikke den har vært noe særlig dårlig på ujevn vei, har gått kjempe fint.. har ei venninna av meg som også har denne vognen, og hun har bare snakkt positivt om hele vognen jeg er iallefall fornøyd med kjøpet, angre ikke i det hele tatt..
Frk B og Elias Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Vi har også denne vogna, og jeg er kjempe fornøyd!! Har en stor Brio vogn fra før, så det er deilig med noe lett )
gifthjemmemammatilto Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 Anonym Har hatt vognen og hører til de som solgte den raskt... Jeg tror da virkelig ikke noen "sutrer" om vogna bare for å være kjipe! Det er vel en grunn til at flesteparten misliker den.... Men supert for dere at dere er fornøyde!!Den er jo kul å se på! Det er vel ofte litt sånn med vogner at man liker det man vil like og omvendt..... Grattis med ny vogn! Jeg for min del foretrekker Quinny Freestyle. Smaken er som baken,he,he.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 jeg syns ikke guinny freestyle er noe, så ja, smaken er som baken ) hehe..
mammmamia ** Skrevet 9. februar 2007 #7 Skrevet 9. februar 2007 Enig med Zsa. jeg, jeg sutrer ikke for moro skyld, men når folk ber om noens mening så må man jo få si den..! Og siden du nettopp har fått vogna er det ikke rart du er fornøyd, den er veldig god den første tiden, men med en gang forhjulet begynner å henge seg opp da er løpet kjørt... ;-)
Süsse Skrevet 10. februar 2007 #8 Skrevet 10. februar 2007 Jeg har ikke noe negativt aa si om Buzz. Men det er vel smak og behag, som alt annet.
j05-g07-fødeklar Skrevet 10. februar 2007 #9 Skrevet 10. februar 2007 Hei...HI... jeg lurte bare på hvor mye du hadde betalt for buzzen på kiddies24. Jeg finner ikke vogna der nå, så de er sikkert midlertidig utsolgt regner jeg med. takk
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #10 Skrevet 10. februar 2007 heisann kaninkanin! jeg kjøpte pakketilbud der det hørte med quinny buzz 06mod, dreami bag og sovepose til vognen, så bestilte jeg maxi cosi bilsete utennom, for alt dette betalte jeg 4200kr.. det hva vist en feil med den quinny buzz så jeg hadde bestilt så jeg fikk en ny 07mod istendenfor ) så jeg har faktiskt tjent penger nå hva nettopp innom på siå å så litt, men fant heller isje vognen.. men kanskje di har noen nye pakketilbud så di ska sette opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå