polarn & pyrene Skrevet 9. februar 2007 #1 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg byttet jo jobb den 3 januar. Byttet innom samme bransje, men til nermere hjemmet. Jeg har fått mye skryt av skjefen de sisste dagene og jeg begynne rå føle meg litt tryggere med det nye stedet nå som jeg hvet hvor jeg står. I dag vill skjefen prate med meg og vi satt oss ned å pratet. Det kom frem att han vill eha meg som arbeidsleder og jobbe dagtid og jeg sa selvfølgelig JA til det. Få litt mere ansvar og bruke litt av utdannelsen min blir jo morsomt. Litt senere skulle jeg løse av en annen kolega for skjefen ville prate med henne. De satt ned imax 10 min og hun kom gråtendes ut av kontoret.Hun hadde fått sparken og har 2 uker igjen bare. Hun har blitt en god arbeidskolega til meg og hjelpt meg mye på det nye stedet. Så det viser seg att jeg har komme tinn å tatt hennes jobb:( Føler meg så slem som sa ja til jobben. Men fikk beskjed att hun hadde fått sparken uansett. Noe jeg ikke skjønner for hun gjør ett bra jobb i fra seg og er en koselig jente. Syntes så synd på henne.Ikkenok med det men kjæresten/sammboeren gjorde slutt i går oxå. Så hele hennes verden raser for henne nå. Så de andre jentene på jobbe har nå i løpet av noen timer blitt sur på meg som"fikk henne sparket" som de sier.Men det er jo ikkemin skyld.Skal jeg nå være deres arbeidsleder om de ikk eliker meg. Men min skjef sa att jeg er ikke der for å få venner, men å gjøre ett bra jobb og det stemmer egentlig og slik har jeg egentlig tenkt før, men jeg har jo aldrig vært i en slik situasjon heller. Så vi får se hva som skjer på mandag når jeg får nøkkler og mitt eget skap:) Egentlig har jeg fått den jobben jeg vil ha nå og er ganske glad om man ser bort i fra henne. Hvet ikke hvor jeg ville med dette innlegget, men takk for att du gadd å lese det ..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8160663-april-s%C3%A5-uretferdig-arbeidslivet-kan-v%C3%A6re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
singer Skrevet 12. februar 2007 #2 Del Skrevet 12. februar 2007 ja arbeids livet kan være tøft. du må bare tenke at det var du som tydeligvis var den rete for den jobben. selvsagt trist for hu andre jenta, men det kan jo være andre grunner til at hun mistet jobben også? uansett må du la deg være stolt over deg selv! du gjør en god jobb og blir satt pris på det ser nok de andre kolegaene dine også. det går nok bra når ting får roet seg. massse gratulerer og lykke til med ny silling:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8160663-april-s%C3%A5-uretferdig-arbeidslivet-kan-v%C3%A6re/#findComment-8193622 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 12. februar 2007 #3 Del Skrevet 12. februar 2007 Uff..håper de andre på jobben tar til vett og ser at det ikke er din feil at hun mistet jobben... Håper de vil være venner med deg igjen snart.. Hvis ikke så må dere nesten få snakket sammen på et vis, for du kan jo ikke gå rundt med kolleger som er sure på deg for noe som ikke er din feil! Lykke til!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8160663-april-s%C3%A5-uretferdig-arbeidslivet-kan-v%C3%A6re/#findComment-8194355 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå